|
Sida 20 av 20
|
|
|---|---|
|
Fortfarande ingern Peter? |
|
Flesh |
Clyzzon..... Bilderna du tog på min bil, kan du kanske skicka dem till min andra mail, Bigjump@hotmail.com , tar nog ett tag innan jag får ordning på min egen dator så att jag kommer åt den mailen. Var trevligt att träffas föresten, Mvh Marcus ///M3 E30 / Nyköping |
|
Jag får stämma in i halleluja-kören och tacka ansvariga. Trevligt att träffa lite festliga BMW-tokar! Får bidra med en simpel bild över parkeringen bakom A6: Länk |
|
|
cyberkallen: Måste bara sticka in att din M3:a var bland det vackraste jag har skådat. Oerhört vackert när man korsar färgen på utsidan med färgen på insidan och 19"-fälgarna. Skrämmande vackert. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hej! hoppas ni hade det trevligt på meetinget. Det var meningen att jag också skulle vara där, men jag var helt borta helt enkelt kan ej förklara detta. Min fru visste att det var ett bmw meeting på påskdagen. Då sade jag att idag (annandag påsk) kl 17 skulle jag på a6 och titta på bilar. Men du, skulle du inte dit igår sa hon????????????? vaddå igår!!! idag är det påskdagen.... Nej idag är det annandag påsk!!!!!!!!!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!!!!!!!!! Faaaaaaaaaan jag har missat bmw meetinget. Hoppas ni hade det roligt ialla fall, det skulle ha varit roligt och få träffa er och se era bilar. |
|
|
Amet: Bra klantigt... ;) Bättre lycka nästa gång! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
| Jag vet, jag skämsssssssssssssssssss. | |
|
Hej igen!! Äntligen vid datorn! deejaywasp: Jag jobbade eftermiddag till midnatt denna veckan så jag han inte komma ut på nätet, hade tänkt göra det på jobbet men det är fullt upp och sen när man kommer hem så försöker man sova när lill killen skriker på nätterna! Jo jag har tagit lite bilder på träffen men många blev så mörka har inte kommit igång riktigt med digital kamran än, så man blir sååå förbannad när bilderna blev så dåliga men men...jaså deejaywasp du märkte att jag tog bilderna genom takluckan! Dom blev däremot bra så dom kommer upp i helgen! Vi får träffas nån dag nu deejaywasp så får köra en liten runda här i jönköping! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
finns det några bilder på min 1602 från bmw träffen från domsand? bmw power 1602 |
|
|
Nä tror inte det, du skulle varit med på samlingen vid A6 /Chrille |
|
|
Netz, japp det gjorde jag vill du den 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
netz |
Simba_1:Ja gärna..om du vill kan du maila den eller länka om du lagt ut den någon stans "den va ju för j..la häftig" |
|
Peter: Vill inte verka tjatig men hur går det med bilderna? =============================== Min E30: Länk |
|
|
" "" """ """" """"" """""" "" "" "" === Min E30: Länk |
|
|
PETER!!!! *sitter och hoppar på stolen* :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.