|
Sida 2 av 20
|
|
|---|---|
|
25-30... ähh mer ska det väll bli... (hoppas jag) ps. Jag hittade knappen... |
|
|
Det kommer några touringar oxå... Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Låter kul! .........BMWLundqvist......... |
|
|
Ja... hoppas att det blir ett gäng... ska bli kul att träffa alla "in person" _____ |
|
|
Man kanske skulle gå runt med namn brickor med sina andvändarnamn på sig :) |
|
|
Pax för att slippa det då. :) Får hoppas att vi kan härleda ursprunget på deltagarna med deras åk som utgångspunkt. Känns som att vi kommer trilla in i gemenskapen ganska fort tror jag. Blir lätt så när man har brinnande intresse för samma saker har jag fått för mig. :) |
|
|
NI MÅSTE JU SKRIVA IN PÅ FLER STÄLLEN ATT DET ÄR TRÄFF I JKPG. DET ÄR JU TYP INTE EN KOTTE HÄR SOM VET OM DET . JKPG HAR JU EN TYP STREETRACE SIDA SKRIV IN NÅT DÄR KANSKE. |
|
|
Okman: Du har så rätt... Men vi vill ju inte ha några konstiga "bilraser" där eller? För det är väll ett rasistiskt möte eller :) |
|
|
så fixat jag postade på JRC forumet... kopierade delar av din text Cimmen och lämnade din e-mail, Hoppas du inte to illa upp, om så fall så tar jag bort det omgående... här är länken till topicen; Länk |
|
|
Helt ok för mig... Bara kul om vi blir några stycken! Dock skulle det vara kll om det bara kom bmw men andra märken kan väl få vara med på ett hörn... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
grmmpffhh.... Då är det ju ingen meningen med en BMW-träff... |
|
| DET BLIR FAKTISKT LITE ROLIGARE OM MAN BLIR LITE FLER. DOM KAN JU STÅ EN BIT BORT.(LER) | |
|
hmm.... jo kanske det... ps. Oman. STÄNG AV CAPPSLOCK |
|
| Ja jag stänger av den då om ni ska va så KÄNSLIGA.. | |
|
Haha... :) |
|
|
Men HALLOOO!!! Nu får ni faktiskt ge er!!! Det är väl inte meningen att vi ska bjuda in andra som kör audi eller vw???? Eller??? och för det andra: Det finns många konstiga typer ju Speciellt streetracare!! Ok det finns väl några som kan hålla sig i skinnet! Inte vill man få dit en jäkla hög obehöriga som kan ställa till bråk tex jönköpings raggare eller andra klubbar! För kör man Bmw och det finns såna personer som absolut har emot märket då blir det PROBLEMS eller??? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Jag har kanske fel! Rätta mig! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
DEt e klart att det ENDAST ska vara Bimmerägare!!! Annars kan det bli knas!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Ja, efter noga eftertänksammhet så blir det nog bäst om det bara kommer bmw folk... Kan som sagt bli lite oroligheter annars... och om folk hetsar varandra som ofta streetraceers gör så kommer säkert polisen och det vill vi inte vara med om eller?? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Nä.... bara bimmers... som sagt... inget streetracande... vi måste ju hålla detta inom ordnade former... _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.