|
Sida 19 av 20
|
|
|---|---|
|
Jag kan bara säga detsamma, en helt perfekt dag och kväll. peter78w: Det var jag som vinkade på dig vid MAX. Hehe, jag fick den stora äran att prova Marias UNDERBARA Z3 i strålande solsken. Nu finns alla träffbilder här.... Länk Fotade du något så maila bilderna till mig så ska jag lägga upp dom oxå. _____ Micke Länk Länk |
|
|
deejaywasp: touringklubben är som vanligt snabbt ute med bilder.. ;-))) Länk sen finns det lite bilder från Elmia-mässan också Länk Fotograf är i båda fallen Micke Olsson. Mvh Patrik - som tyvärr inte var där.. _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Ojdå :) Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Micke: Vinns det möjlighet att få dom här två i minst 1024x768 IMGP4204.jpg IMGP4205.jpg |
|
|
deejaywasp: Tyvärr fotade jag alla träffbilder i formatet 640x480. Däremot så kan du få originalen som är av bättre kvalite om du vill. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Tack peter, chrille, micke, simba, wolv m.fl. för en trevlig helg i jönköping! Hoppas på ett snabbt återseende... det var kanonkul! // Mvh kim p.s. Deejay: Dom så bra ut! d.s. -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Theedge: Ja det hade varit bra om du hade kört! Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
|
Micke Olsson: Jag gärna... Kan du maila dom två då. Tack på förhand! |
|
|
Tack allihopa för en jättetrevlig kväll, underbart att se en sådann uppslutning. Peter78w: Ja, det var ruggigt kallt i bilen på natten. Själv tyckte jag väl att det var ok så länge man låg kvar under täcket, men flickvännen frös hela tiden sa hon :-( Vaknade vid tre på natten när Simba startade upp för att få lite värme. Startade oxå bilen sjålv då, och körde en 20min, sen vart det varmt och gött en stund till. (2 plusgrader ute vid den tidpunkten). Sen sov jag som en stock till nio. :-) Hörde inte ens att Simba hade kört ett par vändor ner längs vägen under natten. Fick lite gliringar för att rutorna var igen immade på morgonen :-) men något sådant hade inte varit möjligt med tanke på 525:ans dåliga dämpare. mvh Captain - X aka. Winis och Anna (Vi med den Calypsoröda 525iT´n som var helt standard) |
|
|
Jag vill också passa på att tacka alla som dök upp och gjorde att träffen blev så trevlig. Jag hade verkligen jättekul under de timmar vi var aktiva. Synd bara att man missade att snacka med de som stack lite tidigare. Tiden gick på tok för fort... Speciellt tack förstås till Peter, deejay, cimmen som arrangerade det hela och även stannade kvar bland de sista tappra kämparna! Alla bilder som jag tog under dagen finns att beskåda här, helt ocensurerade: Länk netz: Tack för den vackra sången du bjöd på vid varje omkörning. Hoppas du får ordning på missljuden utan att det kostar dig alltför mycket, lycka till! 300+: Tack själv! Hemresan gick bara bra, åkte bara ner till campingen i Hook. Det gick lite för fort eftersom man var en aning inspirerad av alla fina BMW:s man sett under dagen hehe Micke, Simba, Captain-X: Hoppas ni inte förfrös några viktiga kroppsdelar :) Nu ser jag fram emot nästa träff! __ Länk |
|
|
Snygga bilder Wolv... Nu fick jag dom bilderna jag ville ha i 1024x768 av dig istället :) |
|
|
Wasp: Troode din 316 skulle vara likvärdig i axet... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
he he :) |
|
|
Jag sa inte hejdå när jag åkte men jag försökte faktiskt... du hörde inte. kan ju berott på att du stod med huvut i skuffen på din bil... Gasade lite extra när jag åkte iväg så du skulle märka att jag åkte :) |
|
|
Peter78w: När får vi se på bilderna du tog? |
|
|
Vill bara tacka de som känner sig ansvariga för att denna träff blev av... Min första men inte min sista.. Personligen jag att det skall vara mer tid vid bilarna, det är de som är det intressanta (även om det var väldigt kul att träffa er irl) Att dregla runt lövans 540 är roligare än korv.... Men att efter några timmar äta en bit ihop behöver inte vara fel men då får man träffas tidigare o åka mer först. Detta var min reflektion över en mycket trevlig söndagseftermiddag! Tack skall ni ha! Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Nu var det ju tyvärr inte så planerat.... Nästa gång ska det bli bättre kan jag lova! Ska man grilla ska man sitta nära bilen (inte för nära) |
|
|
Precis som Deejaywasp säger så var det inte riktigt planerat att vi skulle sitta 1km från bilarna... Men det är inte så lätt att planera allt 20 mil från träffstället, dessutom var det min första träff jag var med och arrangerade. Vi sak få till det bättre nästa gång, jag lovar! // Mvh Kim "Head of Beemerpartycrew" |
|
|
PETER!!! Var är du :) Jag vill se på bildena du tog... Speciellt dom du tog igenom takluckan uppför trånghalla backen.... |
|
netz |
Zimba:hade du filmat topfuel dragstern i action? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.