AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
29.670

Sammanställning Träff Jönköping!

Sida 18 av 20
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Ååå nej nu har jag börjat prata med mig själv :(

Så har man varit och träffat andra Bmw dårar efter lite hjälp med kartan förlåt navi(Tack Micke O)Först så smyg träffades några bmw för att sedemara åka till asfalt parkeringenA6. Tror att vi kom upp i 50bilar nästan.....

Den som klart hade bäst puts(enligt mig) för utom mig själv:)))nä bäst puts hade/har Marias Z3 grymnt bra Maria och framför allt snygg kombination med ljusa skinnet. Sen var det lite krusing i Jönköping för att avslutas vid vattnet med lite grillkorv med bröd för de som hade med sig.

Sen att man råkade hänga med på en tur till Borås för att titta ja titta på street race är en annan historia och ja Lövan var oxså där:))

Stort Tack Bmw_M5(Kim)och Micke Olsson
Så det var du som körde den röda M3:an!
Fick aldrig koll på vad du hade för användarnamn här på forumet.

Jag körde den andra röda 318is:en, kom precis hem.
Blev ingen mer racing efter du åkte, farbror blå började röra på sig.
ILIveToRide:
Nix jag körde/kör en svart M3-02 den röda åkte hem tidigare
Ok, bor inte du i stockholm?
Hur han du hem före mig? Jag bor i Norrköping, vi borde nästan kört samma väg. Och jag blev inte omkörd någon gång. Tyckte jag såg din bil stå kvar när jag åkte. jag kanske bara är förvirrad;)

Trodde du var han som körde den röda för att du hunnit hem:/

Väntade mig nästan att en vinande 540 skulle passera mig efter vägen också, men jag såg ingen...
theedge
jkpg-falkenberg=1h och 20min......bra va
Jag åkte Borås-Jönköping-Norrköping på under 2 timmar.
Jönköping-Norrköping 17mil på 1 timme, ganska obra egentligen.
starre: Kul att du tyckte att min pärla var fin i putsen;) Jag lade lite extra tid på honom med tanke på träffen.
Jag måste säga att din bil är otroligt läcker, så jag förstår att du är mäkta stolt.

Om ett par timmar ska det bli en fikarunda på stan .... får se när Micke Olsson o kompani vaknar till liv och ringer o säger att
nu är vi fikasugna ....

Det var jättetrevligt att se personerna bakom signaturerna ... det blir väl fler träffar ;)

Länk
ILiveToRide:

Jo jag bor i den stor staden Stockholm, men jag har några till hästar under huven än du....

Nä jag sover över i Tibro=Skaraborg blev inte omkörd en enda gång däremot så körde jag om flera andra......

Z3 Maria:Tack
starre:
Det förklarar saken.

Det var pinsamt uppenbart att jag var lite hästar kort igår;)
Trevligt att träffas var det iaf. Och kul att se lite riktiga bilar.

Får ta och bli klar med skolan bara så jag kan köra nått ännu roligare jag med.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Tack allihoppa för en trevligträff... Kul att ses på riktigt :)

Extra stort tack till Kim och Peter för att ni tog tag i detta så att det blev en härlig träff...

Ps.Kim Tack för åkturen i M5an...

Nu har jag glömt bort vad du hette men du med whiskyn....
Din Svarta M3 E36 är as snygg.... Och låter gott också för den delen!!!!

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Tackar för arrangemanget! Kul att springa på likasinnade!
Blev även en ganska bra avslutning för oss som åkte till Borås tycker jag trots att det tog ganska abrupt slut.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Hagalund2306:

Kom snuten till Mc sen?

Antar att alla trodde att jag skulle gasa på när jag åkte?Tänk vad lurade alla blev.....::))))

netz
Jag åkte väl lite på vinst o förlust för o kolla lite, och säger bara det vilket gäng I´m impresst/chockad, det höll nog i sig hela dan
för som Micke sa "du har inte snackat så mycke".
Ser fram mot nästa träff "hoppas chocken har lagt sig då" förhoppningsvis utan tickande ventil och rökpuffar.
Tack för på hakningen Micke,Wolf.
Vi syns!
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
starre:

Snuten kom faktiskt inte dit! Dock kom de senare (mycket senare) när vi hade kört några rejs på ett annat ställe. Fick ändå vara i fred minst en timma där.

Jo folk blev ganska lurade. :) Du anar inte om folk höll andan när Lövan åkte ut från parkeringen, men han körde lugnare än min morsa. :)

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Hagalund2016:

Jag kan tänka mig det:))det är liksom inte min grej att impa på folk med att dra iväg i 180km/h, det som ser vilken bil jag har vet att den går bra förlåt mkt bra:))
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
När kommer det bilder från träffen då???

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
(ja va den enda gula igår=) )
Tack för igår alla!
Kul att se o höra alla bilar o träffa o snacka me alla...

Hamnde på streetrace i j-köping på hemvägen...
Obesegrad om man säger så...=)
Sen kom polisen så alla typ 200 pers drog...

>Maria, fin puts OCH tuning/styling! Brorsan som åkte me dig hälsar!

>Wolf, tack för allt trevligt igår. D gick bra hem? (tack för tuten!)

kika på touringsidan sen. kommer upp bilder där oxo...

på återseende

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Flesh
Jäkligt kul att titta på alla bilar. Många fina bilar och trevligt folk,
Hade lite förutsagda tankar om denna träff, men vart positivt överraskad över alla bilar som kom dit,
Var tyvärr tvungen att åka hem tidigt pga en uttråkad saab ägare i passagerar stolen,
Ser fram emot fler träffar.
Tack till er som tog tag i saker och ting som träffen blev av.

Enda M3 E30 på plats/ Marcus
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Jag får väl tacka för mig och även kim micke! Det var kul att träffa er! Och alla andra!
Det var lite synd att många åkte lite för tidigt för vi andra som stannade och grillade hade det trevligt! Men nästa gång det blir i jönköping kommer det bli bättre planerat och annan plats!
Z3 Maria såg att du hejade på mig i backspeglen utanför MAX idag! Jag tittade på lite annat men hoppas att du såg mig med vinka tebaka genom takluckan!
Jag tackar för att ni kom killar och tjejer!
Hoppas ni sov gott i bilarna micke och resten!
Det var väl inte för kalt eller??? Hade det varit lite bättre omständigheter för mig nu så hade ni kunna komma på frukost och även duscha av er om ni hade velat, men min son på 2v sover lite dåligt på nätterna så är man inte så pigg på morgonen sen hade vi besök från skåne..det var min mor som hade 525 med vintersulorna på än...He He Hon hann aldrig byta dem innan jönköping resan!!!!

MvH Bmw 4-ever

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.