|
Sida 16 av 20
|
|
|---|---|
|
Bra (!) Peter, då slapp jag den utgiften. Jag tar med lite kol istället. Finns det galler mån tro?? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Nån som åker Oskarshamn - Målilla - Vetlanda - Jpg som man kan slå följe med. Jag tänkte åka från O-hamn vid 11-12 ungefär. -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
bmw_m6: Jag kommer att åka från Vetlanda vid 12-13 tiden om allt går som planerat... /Fredrik |
|
|
Wolv och jag ska träffas på bilprovningen i Ronneby klockan 09:00. Vi kör Ronneby-Tingsryd-Växjö-Jönköping så är det någon som vill haka på är det bara att göra det. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Jag kan meddela att det blir ingen M3E30 från min sida. Det har varit lite mycket med Elmia-mässan så jag har inte hunnit att få ihop den... Ni är välkommna till Attitude Motor Clubs monter och ta en gratis kopp kaffe och prata bilar... - Hög fart spar tid |
|
|
Porsche Daniel: Snyft :( Peter: 0739 31 96 77 |
|
cdabox |
Några som åker från linköping ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Jag åker kanske från Norrköping inte bestämt om jag ska vara kvar här eller vara i dalarna ännu. Och så kommer det väl ett gäng efter samma väg from stockholm. | |
|
fdahl: Slå en signal till mig eller släng iväg ett sms när du åker eller nån halvtimme innan så ser vi var jag är. Men det låter som en bra tid du har planerat... ;) 070 - 528 84 78 // Mvh Beemerparty CREW! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
| okman | |
netz |
Är ny här,och skall till Jönköping jag mé,kan jag haka på BMW_6 och fdahl i vetlanda. |
netz |
ops!! BMW_M6 ska dé ju va "sorry" |
cdabox |
vilken tid bär karavanen av, skulle ju vara soft om så många BMW som möjligt ligger i rad =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Netz: Om det är ok med fdahl så tänkte jag 12:30 i vetlanda. Alla som vill kan ju haka på! Fdahl vet säker nåt bra mötesställe! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Nå´n som åker från Kristinehamn/Karlskoga/Mariestads hållet som man kan åka följa med får gärna maila mig.. Annars ses vi där nere.. Mvh /// Clyzzon Länk |
|
|
cdabox: 17:30 Alla tider står på min sida Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
51 bilar anmälda nu! Ska blir riktigt häftigt det här! Hoppas allt flyter på bara... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
vilka ska på mässan först då???? Då kan vi ju träffas någonstans innan vi åker in på mässan!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Jag och min polare hade tänkt dra till mässan! | |
|
för då kan vi ju träffasvid viss klockjslag....sig vilken tid o var fö jag bo utnför jönköping o på det visset kan jag anpassa tiden till er som kommer långväga.. MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.