|
Sida 11 av 20
|
|
|---|---|
|
Du kan väl kanske räkna på ett antal till ifrån Falköping & Tidaholm. :) "It´s nice to be important but it´s more important to be nice..." - Scooter! |
|
|
///M3 E30: Anmäl gärna hur många som kommer och vilka bilar som körs av vilka perssoner. Anmäl på cimmen@telia.com Vi är uppe i 39 bilar idag! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Lite tråkigt att det är bara vi som kommer med 850iA för man kommer ju att känna sig lite ensamt bland dom stora motorerna *hihihihihihihi* 850 Jaa sån är jag |
|
|
Simba_1: Tack för den, du... :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Effektmässigt så ligger du i lä med dom flesta Simba... 300 är visseligen 300 men det finns ganska många bilar med mycket mer pulver än så ;) // Ha´t -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Hoppas jag hinner få ihop bilen tills träffen, annars så vet é katten ;( -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
bmw_m6: Jag lider med dig, hoppas du får tag på delar i tid för Jkpg!! Alternativet är väl att putta dit den. ;) Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
|
bmw_m6: Efter att ha varit på stockholms träffen idag:)) så kom jag på en sak. Vad tror du att varje bmwbil lägger in en dekal=a4 papper vid bilen med resp alias namn på forumet. Då är det lättare att känna igen resp bil, idag var det lite svårt.......dock kände man igen några. Ps.klart att du hinner med att fixa bilen:))ett dygn har har 24h skippar du lunchen=25h:))) |
|
|
Starre: Låter som en bra idé! Har du ett svänghjul som ligger och skräpar så går det lite fortare.. ;) HA´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Bra ide Starre! Håller med om att det var lite svårt... men jäklar va det kom bilar då?! Vore ganska kul att även lägga ett anskite till bilen också. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Tjena alla!! Tänkte bara fråga vilken tid träffen börjar typ?? ///M5 power |
|
|
Nibba: Välkommen till forumet:)) se länk:Länk |
|
|
starre: Man tackar!! Var inne på cimmen men hittade ingen tid. Nån som vet??? ///M5 POWER |
|
|
Nibban: Allt är lite oklart kring tiden men det har sagts att vi ska ses vid 12 men det kan ändras så håll koll på tråden. -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
| vid 12 tiden är man ju på mässan nästan va. Kan man inte ses vid sex tiden typ.det vore jättebra för mej i allafall??? | |
|
Vore intressant att höra när man beräknas anlända ute vid Domsand för jag har redan bokat att jag skall klippa mässan på påskafton. M.a.o. så ansluter jag väl ute vid Domsand eller vid Elmia om vi skulle åka kortege genom stan. Dags att klubba lite beslut kring tider och arrangemang nu tycker jag. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
OKMAN: Tanken är väl att alla träffas innan mässan och går gemensamt(typ) och kollar lite och sedan efteråt åker ut till stället för träffen. |
|
|
ILiveToRide: Men för oss som har klippt mässan redan innan känns det onödigt att gå ett varv till dagen efter och därmed vore det fint med tider för när och var vi skall träffas efteråt. Jag vill ju inte missa exempelvis en kortege genom stan som varit på tapeten innan här. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund: Nej det förstår jag! Jag har missat det där om kortege, har varit borta ett tag. |
|
|
Haglund: Nej det förstår jag! Jag har missat det där om kortege, har varit borta ett tag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.