|
|
|
|---|---|
Emilio |
Jag har precis köpt en M3 Titansilvermetallic 2003 med 19" fälgar. Jag har även ordinarie shadowline (svart) på bilen. Jag funderar nu att byta ut dessa mot kromade lister istället som på 3-serien. Var jag än kommer så blir de grinfärdiga när jag säger att jag vill byta. Är det verkligen så illa att sätta på kromade lister runt fönsterna istället för svart shadowline? Tack på förhand! |
|
JA! Gör det inte! :-) /RS2 |
|
|
Nej det ser inte illa ut med Chromeline så låta dom grina om man grinar för andras bilar så får man ju inte göra annat men jag tycker iallafall att det är helt okej. MVH Stephan |
|
|
Emilio: Vad jag hört blir det inte nåt face-lift på M3orna. Inte i år iaf... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Emilio: Kul att se flera m3(e46)i stan:)vad har du för utrustning? Vad är det för face-lift som du har hört angående m3? ps.din årsmodell 3är med en 0 för mycket:)) |
|
|
Emilio: Kul att se flera m3(e46)i stan:)vad har du för utrustning? Vad är det för face-lift som du har hört angående m3? ps.din årsmodell 3är med en 0 för mycket:)) |
|
|
Antar han menar face-liften som kommer på 3-serie Coupe och Cab... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan99: eller så vet han något vi andra inte vet... ursäkta att det blev 2* och stavfelet i det tidagre inlägget. |
|
|
Blir även uppdaterade baklysen samt handtag till bakluckan på M3:an. Behåll shadowline, personligen tycker jag det är snyggare. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus: först vill jag säga att jag följer din dagbok vid varje uppdateringe:))som säkert många andra här på forumet. fråga:Det har varit snack om den ev face-liften(M3 E46) men det har varit lite delade meningar kring den. Vad mera vet du om handtaget och baklysen och har du mera ingående input ev bilder på den? |
|
|
Kul att höra att du följer dagboken:) Ok denna information hittade jag på e46fanatics.com Länk Bilder på vanliga coupen och M3 Länk //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Såg för en tid sedan en titansilver-metallic 3-serie coupé på BMW-Solna med kromade lister och handtag. Ursnyggt var min spontana reaktion! *Best Man Wins* |
|
|
robgus: Där står det ju att M3an bara ska få nya bakljus... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Emilio, eftersom jag går i samma tankar så undrar jag hur tänkte du göra? Säljer BMW Chromeline lister som går att eftermontera eller tänker du på någon annan produkt? Själv har jag funderad lite på MHV listor som man köper per meter... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| tycker du ska chroma runt fönstren o listen samt handtag, även runt regskylten kan man väl chroma, tror d e standard om du köper en me chromeline. | |
|
Faceliften till M3:a blir: Ändrad design på bakljusen och listen ovanför nummerplåten. Inget mer! Detta enligt BMW Sverige. Behåll shadowlisterna. Kromat är inte kul! |
|
|
Johan99: Det var det jag menade i min första post men jag skrev kanske lite otydligt:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.