|
|
|
|---|---|
| Hur stor är chansen att få tag i en 325iA Touring? (E30) Jag menar en i riktigt bra skick. Hur länge tillverkades de, jag har sett 92:or, däremot inte 93:or eller 94:or. Fanns det bara 316 på slutet? | |
|
E30 = 3-serien 1989-1993 i touringutförande. _____ Micke Länk Länk |
|
| Micke Olsson: Jo tack jag vet vilken modell E30 är, det är en sådan jag frågar om. Det finns 316 Touring 93:or och 94:or (i alla fall registrerade som det) men finns det 325 Touring som så sena årsmodeller och hur stor är chansen att få tag i en sådan med automatlåda? | |
|
Ok... Sorry. Här kan du se vad som gäller för E46. Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
det finns några på blocket men ingen automat Länk |
|
| Har efter eget detektivarbete vaskat fram att det endast finns 15 st 325 Touring E30 med automatlåda i Sverige. 8 stycken iA och 7 stycken iAX. Så med facit i hand ser det inte så ljust ut att få tag i en i toppskick:( | |
|
Johan, menar du 15 st totalt eller bara en viss årsmodell? Jag har en 88 som är automat, har funderat lite på att ev sälja den. Mvh Abbe Länk |
|
| Abbe, jag menar totalt, då är dock inte bilar importerade efter 1998 medräknade. Jag antar att din är en import då det är en -88:a? Hör gärna av dig! | |
|
Japp, den importedrades redan 89. Jag mailar dig. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.