|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har lite frågor ang att montera E46 delar i en E34. Det jag funderar på främst är om ratten passar eller om det är olika infästning. Sedemera funderar jag på huruvida mittkonsollen (mellan sätena) är kompatibel, då jag mycket gärna skulle vilja ha den nyare typen av mittarmstöd och mugghållare i min bil, men jag vill verkligen inte byta hela bilen bara för detta. Mvh David | |
|
Mittarmstödet är helt modellberoende, så det kräver nog en hel del modifieringar om du skall ha det i din bil! Själva infästningen skruvas i kardantunneln under mattan och är profilerat efter bilens utfrmning av plåten. Dessutom är konsollen inte lika bred vid växelspaken, som i E34... Därmed inte sagt att det inte går om man ger sig tusan på det, men det blir nog inte helt lätt! Mvh |
|
|
Hej, Tack för det snabba svaret, även om det var ett litet bakslag. Undrar hur det kommer sig att i princip varenda modell utom just E34 har någon form av tillbehörs mugghållare och mittarmstöd av modell hyfsad. Känner mig inte så manad att befatta mig med biltema-atteraljer. Ska det vara såpass illa att man ska måsta byta bil bara för att få denna ovärderliga detalj? Mvh David |
|
|
Har bilder på en M540i E34 med samma mittarmstöd som E46an så visst går det vet inte om det är orginal eller ej men ser mycket proffsigt ut. MVH Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.