|
|
|
|---|---|
|
Jag roade mig med att kolla upp några kändisar som hade lika god smak som jag, dvs kör en BMW 528. Här är listan som inte gör anspråk på att vara fullständig eller dagsaktuell och gäller för de flesta högst 3-4 år bakåt. Många har andra BMW-modeller men det har jag inte tagit upp, bara 528 E39 alltså. Lee Baxter, Stefan Persson fd H&M-chef, Peo Söderblom, ordf i Handbollsförbundet, (kraschade men klarade sig), Victoria Silvstedt, Tommy Lindström, ”Tommy Bråttom” fd chef Rikskrim, Johan Mjällby, Niklas Kulti, Fredrik Ljungberg, Rickard Nilsson, Kocklandslaget, Kennet Andersson, ”Kneten”, Runar Sögaard. Skön samling polare, eller hur? Fast någon kan man klara sig utan… nrw | |
|
En som jag tvivlar kör själv är Victoria Silvstedt............... kan man justera ratt och förarstol så det passar :-DDDD NoFear |
|
|
Tja Hasso...? FP |
|
sebbe_bmw |
Jag har ju också kört 528=) Men hur kollade du upp detta? Väldigt nyfiken! Sebbe |
|
Jag är reporter till vardags så jag slog i arkivsystemen för de större svanska dagstidningarna och en del magasin; Presstext och Mediaarkivet. nrw |
|
|
Det fanns en artikel i en tidning som handlade om vilka bilar kungens "kompisar" åker i, och väldigt många körde e39:or av olika sort. CHS |
|
|
Hej! David Beckham kör en 540 och Victoria Adams kör en 750. Båda utrustade med diverse specialglas och plåt. Båda bilarna klarar ett direkt skott med en bazoka. Är nog inte jättebilliga.... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.