AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
4.150

E30 klubb?

Sida 3 av 7
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Sorry missförstod dig lite LazerEye. Skulle vara jäkligt kul om det blir något av det. Jag kan tänka mig att hjälpa till med så mycket jag bara kan, en så länge har jag ju gjort sidan som kanske kan bli en början, duger kanske ett tag iaf. Vad säger ni???

Länk - E30 körmaskinen nr.1
Tryggvesson:
Är en jäkligt bra sida så de duger mer än väl...själv kan ja ställa upp me så mycket ja kan så då är vi iaf 2 stycken än så länge...inga mer som kan ställa upp lite grann??
ant
jag kan tänka mig att hjälpa till.
men det beror ju lite på vad jag ska göra.

==========
Länk
blir ju mest att bidra me info,nya idér och hjälpa till me träffar å så,inget stort alls...verkar ju som "Tryggvesson" tar hand om att lägga upp sakerna på sidan
ant
javisst kan jag försöka fixa lite nyheter, bilder och länkar.
det bör jag orka med.
annars när jag drar igång något så tenderar det till att rinna ut i sanden. men är vi flera som grjear och jag inte har nåt jättetvång på mig så kan jag säkert bidra diverse saker.

==========
Länk
bra...är man några stycken kan man ju bidra me lite saker då å då,att man te.x skickar lite matariell ibland till den som håller hand om sidan...sen kan man typ gå ihop nångång å försöka fixa en träff när de finns intresse
ant
låter bra det där lazereye.
så är du utnämd till president nu då? =)

==========
Länk
hehe...nja,är ju inte ja som kommer hålla hand sidan om de nu bli nåt,ser ut som "Tryggvesson" kan ta på sig den biten eftersom han redan har en bra sida som man kan använda,tror han ville de iaf..:)? men ja kan ta på mig en stor del av detta eftersom ja ser detta som en rikigt rolig sak...(Tryggvesson,sa inte att du skulle ha huvudansvaret om du inte vill det)
har en sida som jag håller på med som är till för min bil!
adressen är Länk

om ni gillar den så kan jag ju alltid vidareutveckla den(ska jag iofs göra eftersom jag ska ha en likadan själv :))

men som sagt, gillar ni den kan jag arbeta vidare på den för en e30 klubb!

/MVH Michael
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Nu är jag med på den e30 sidan ;)
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Nu är jag med på den e30 sidan ;)

Länk
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Jag kan tänka mig att fixa det mesta med sidan och sådant, LazerEye du verkar att vara villig att hjälpa till lite eller??? Det blir ju lite enklare hur fler man är. Som sagt jag är öppen för förslag. Det har för övrigt blivit lite diskution på E30cs forumet nu... kul.

ChristianF: Ja men du glömde årsmodell, men 89:a var väl rätt.

Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
tryggvesson: jajamensan. En 89a..
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Bra gissade på 88 först men fick leta lite här på forumet för att hitta den. Hoppas det blir fler bilar snart.....

Japp,jag är villig att hjälpa till så mycket ja kan...
men vems hemsida ska man utgå i från nu då? både "Tryggvesson" och "immer" kan ju bidra med sin sida...
Hur många behöver man va för att de ska funka då? minst 3-4 stycken iaf va?
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Det står ju 89a till vänster under bilden... ? 3 medlemmar.

SKICKA IN BILDER PÅ ERA BILAR!!!!!! hehe ;)

Länk
hur många behövs de då? som jobbar me sidan/klubben asså...
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Sidan kan jag nästan göra ensam, bara man får lite info och artiklar osv från andra som vill hjälpa till. Själva jobbet att lägga upp det på sidan kan jag nog fixa själv. Ni får väl avgöra vilken sida vi ska utgå från. Inget ont om immers sida (snygg för övrigt) men min är väl en bit längre i utvecklingen. Jag vet inte det får ni andra avgöra. Funderar kanske på att skaffa ett webhotell, så att jag får en annan adress "www.e30cs.com" kanske. Det är inte så fruktansvärt dyrt.

Tryggvesson:
håller med,din är lite mer utvecklad(inget ont immer) + att du va först att ställa upp så de känns mest scyst att använda din sida...sen är de ett bra förslag att ha en lite bättre/lättare adress så folk kan komma ihåg den utan problem!
nämen ska vi försöka fixa så dom som vill bara me å jobba me sidan säger till nu så man kommer igång om ett tag..??
MIRRE75
Jag är också med ;)

Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.