|
|
|
|---|---|
|
Det har varit många diskussioner på forumet om ang. bromsar till Alpina B6 3.5. Tänkte bara skriva ner vad jag har fått fram för priser. Jag mailade Moveit och de svarade följande en förfrågan på frambromsar: "Tack för din förfrågan! 322x32 kitet med 4 kolvs ok kostar 25 990:- Kan ge dig 15% rabatt på detta. Innehåller allt du behöver. Skivor, ok, belägg, bromsslangar, adpater osv." Sen mailade jag Per Stacke på PEAN ang. skivor och belägg och fick svaret: "Tyvärr ser det tufft ut med skivorna, men frambelägg kan vi lösa till ett bättre pris än original. Red Dot Fast Road: 990:- Red Dot Competition (rekommenderas för bästa prestanda): 1560:- Har en order från England nästa vecka så hör av dig om vi ska få med beläggen då. Hälsningar Per" Sammanfattningsvis skulle man kunna säga att man egentligen kan lägga hur mycket pengar som helst på bromsarna. Men det bästa alternativet enligt mitt tycke är nog orginalskivor med någon sorts sportbelägg, typ RED DOT. Det verkar lönlöst att få tag på andra skivor än orginal så det är väl bara att hosta upp vad det nu var de kostade..... Cyberoid | |
|
Det är samma skivor till MB 190 2,3-16. Har ej pris på skivor men klossar kostar 400 SEK i tyskland. |
|
|
Om inte jag minns fel så har Alpinan 4 bults och 190:an 5 bults? Därimot passar tydligen klossarna. Cyberoid |
|
|
criss: är din hartge H35s till salu om du hittar en M3a? i såna fall är ja mkt intresserad. maila mej på: jonas.svensson@home.se /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.