|
|
|
|---|---|
|
Finns det nån som känner till om det finns något företag som säljer registreringsskyltar, som ser ut som vägverkets förra modell. (Den i plast) Jag hade tänkt köpa en hållare, och blev nu tvungen att beställa de nya skyltarna, då jag har borrhål i de nuvarande. Men jag är fortfarande inte helt till freds med den nya modellen. /jimmy | |
|
Hej! Jag är också intresserad av att veta detta. Smidigt som jag är så råkade jag fastna med mina främre nummerskylt i ett taggtrådsstaket utan att jag visste det, så när jag backade ut så revs skylten i sönder. En sån sak händer bara mig. Men jag vägrar att beställa nya, då kör jag utan främre istället. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Skylt firmor kan göra kopior på reg skyltar. Länk |
|
|
Tänk bara på att polisen emellanåt kan komma och sno era kopior om ni har osis...dom räknas inte som riktiga plåtar. _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
| Snacka om larvigt, om samma typ av skylt trycks upp så finns det absolut inga hinder mer än på papperet. | |
|
Det handlar nog om reflexverkan och synlighet. VV:ets skyltar är utprovade angående vilka reflexer det ger, tydlighet i mörker och ljus, huruvida de bländar et.c., på hemmagjorda har polisen ingen aniiiing... ------------------ Always Diesel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.