AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
798

Ådelträ till M5 (E39)

fi
2
finnzone
BMW M5 - 99
Har tröttnat på "Titan-line" inredningen i min M5:a. Är det någon som känner till någon
firma (hemsideadress) som säljer utbytesinredningar i Ädelträ ?
Maila storken25 han vill byta ut sin träinredning

Länk

MVH STEPHAN
Byt inte ut titan inredningen, det e ju den som e snygg. Träinredningen ser alldeles för plastig ut. Passar inte i en sportbil.

Bara mitt tycke!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
ci
119
cidair
M5 E60 -05
330xdT -07
Håller med Anders W.

Skall byta min inredning ( bruyere club ) till titan.

Klart sportigare!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
BMW har ett antal alternativ om du vill byta! Inte billiga, men bra passform.

Annars tror jag nog att det finns en del som vill byta inredning med dig! Släng ut en annons på BMWbörsen uppe till vänster...

Mvh
*Pitbull*
Lite onödig förklaring!

Personligen tycker jag det kan se jävligt bra ut på vissa men smaken är ju delad som baken.

Länk

Buspelle
Tycker nog också att titaninredningen passar betydligt bättre än trä i M5an. Annars finns det ju kolfiberalternativ...dyrt, men snyggt...
Skulle nog ta trä både till svart skinn och caramel, däremot till bicolorinredningarna hade jag valt titan.
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

nackdelen med titaninredningen är att den slits fort, fick byta paneler och växelspak för 2 papp på min förra M5 E39 efter 3 år/12000 mil. min nuvarande med Bruyere-ädelträ ser ut som ny, och det är dessutom mycket smakfullt. det verkar faktiskt vara trä när man tar bort panelerna, även om faneret är tunt. så även om det ser plastigt ut så är det inte det! dessutom kostade det 4-5000 kr extra när bilen beställdes. Så kort sagt finnzone, byt direkt om någon vill byta rätt av!

mvh Johan
Vilka firmor finns det som säljer kolfiber (eller imitation av kolfiber) inrednings detaljer till BMW då?

Vill ha till min E36 M3:a.....

-----------------
Mvh.
Robban Johansson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.