AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
466

En liten text till någon speciell.. M535i

Första gången jag såg dig sa det klick.... Du var klädd i svart.
Jag hade aldrig sett någon som du, aldrig känt samma sak. Du stod vackert uppställd i sensommarsolen, och blänkte. Jag gick ett varv runt dig, och synade dina underbara linjer. Dina vackra fälgar 16" fälgar, inte för små, inte för stora, utan precis lagom. Jag tyckte mig höra en viskning från dig: "kom och ta mig, kom och ta mig"
Åren gick, och jag såg hur du missköttes. En dag kom beskedet. Du var äntligen singel. Jag hade längtat efter dig. Nu var du äntligen min! Visst fanns det ett par repor, och bulor, men du har haft många före mig. Det är inte utsidan som räknas, utan insidan. Din underbara insida. En vacker rak sexa på 286 hk. Ett hjärta du förtjänade. Tiden gick, och ett annat hjärta dök upp. Ett kraftfullare, nyare, och bättre. Jag beslöt mig för att operera dig. Med stor hjälp av vänner och mycke arbete kunde jag se fram emot dagen då det var dags för dig att vakna ur narkosen. Du gick igång... Detta var ett speciellt ögonblick. Du var fortfarande lite risig efter operationen, men det fixade jag till. Du sa till mig:
-Behandla mig rätt och jag gör allt för dig!!

Vi hade en underbar sommar ihop, du och jag. Men sen kom vintern, och du blev sjuk. När våren kom träffade jag en vacker liten röd japanska. Jag lämnade dig. Krossade ditt hjärta. Min bror tog ansvaret för dig. Jag hade skuldkänslor, och bytte ditt hjärta än en gång, men på något sätt har du inte varit dig själv sedan jag lämnade dig. Du är deppig, och har ingen livsglädje. Något har hänt. Jag vet inte vad. Kanske är det ändå menat att det ska vara vi två?

Detta är skämtsamt skrivet, med allvarlig baktake:)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
*snyft* :'(

guuuuuud så vackert :'( ..... ;)

Hoppas att du överger din asiatiska donna och åter finner kärleken till en bayersk bastant dam.

Mvh
Kalle H, BMW CS[syd]#5120
____
Länk
De
60
Dennis1

525-90
318i-86
ÅÅHH hemlig jag vet vem du är *SNYFT* men du ta tag i den nya
kärleken(525an) å gör dig av med den japanska XXXXX...

hälsningar "silverpilen"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.