|
|
|
|---|---|
Emil1 |
de här är fälgarna: Länk satt på min M535 när jag köpte den säljes ev till förmån för nya... däck: kuhmo 235/40/17" tror fälgarna heter "M contur" ett däck lite sneslitet alla andra är kanon fälgarna är repfria o i mkt bra skick. tacksam för värdering mvh Emil |
|
Är det äkta M-fälgar eller kopior? Är lite sugen men det kanske ser dumt ut med sedan fälgarna på en coupé. /T.P. |
|
|
T.P: M-contur är ingen specifik sedan fälg. Finns ett otal coupeer med m-contur. Bmw har stjärnan under huven. |
|
| Hör av dig till mig när du kommit på ett pris....! | |
|
Ok, men dom fälgarna på bilden är det inte de som sitter orginal på M3 sedan E36. Vilka fler modeller har dem orginal? /T.P. |
|
Emil1 |
ska vara äkta M....inga kopior är 8000:- möjligt? |
|
Emil: de är nog lite optimistiskt men de är bara och prova. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Emil, är du säker på att det är BMW-original? Vilket ET har fälgarna? Anledningen att jag blir skeptisk är att E36-fälgar inte borde passa på din E28! De har nämligen inte samma ET! Det finns olika "piratfälgar" i den designen, med ET som passar din bil... Mvh |
|
|
Det är som johan säger då E36ans ET är helt annat än E34ans så siter dom på en 535a är det replica fälgar från trol. ATS ( har likadanna själv med 8,5x17" ET13) så beg kanske 2000/st inkl hyffsade däck på sin höjd |
|
Emil1 |
OK, då e det ev kopior :-( men men, tackar för svaren :-) |
| Visst är det kopior! BMW har inga M-kontur fälgar med så bred kant. 8000:- låter lite mycket för mig! | |
Emil1 |
EJ FÄLGAR PÅ BILD! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.