|
|
|
|---|---|
|
Hur plockar man bort emblemet på bakluckan? Kan ju inte köra runt med 540i emblem. Hur gör man? /Marvin | |
|
Detta har frågats 10 gånger minst. Använd sökfunktionen. Hårtork och fiskelina för att sedan på lämpligt sätt ta bort limrester verkar vara det vanliga tillvägagångssättet om man nu inte tickat i "Ingen modellbeteckning" i tillvalslistan ;) |
|
|
Marwel.Om du har tänkt slänga det, kan du ju skänka det till mig.Jag är utan, men skulle vilja ha ett. -Ingenting är omöjligt- |
|
|
Ja eller till mig ! vill gärna ha det... /Mvh Göran |
|
|
Marwe: Varför kan man inte åka med ett emblem?? Har mitt kvar..... spar till en.... Länk |
|
| Tycker att det är mycket snyggare utan! | |
|
ok, Min åsikt skiljer sig en aning. Man kan slippa en massa fjollor som alltid skall köra om så fort de ser en BMW med dubbla pipor, ser de 540 tänker de sig nog för 2 ggr... spar till en.... Länk |
|
|
Jag tycker det ser stilrenare ut utan samt att det är lite kul när folk tror de är en 525:a eller likannde och de får sig en fundrare när man trampar på gasen. Värt en titt?!? Länk |
|
|
Jag vill köpa ett eblem. Är det olika på E39 / E34? Nå´n som har ett? |
|
|
Hellre att man plockar bort det från en 540 än att man limmar dit ett 540 emblem på en 525:a iaf... Att folk gasar när dom ser en BMW me dubbla pipor ter sig ganska naturligt, eftersom bmwåkare med dubbla pipor också gasar =) // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.