|
|
|
|---|---|
|
jag är utbytesstudent i berlin. jag och nagra bekanta här nere undrar om det finns nagot intresse av att fa bilar körda till sverige (helst stockholms län) under varen eller sommaren. eftersom det är enkel resa för oss (vi ska flytta hem till sverige igen) sa blir kostnaderna för transporterna sma. ex: fran berlinomradet till stockholmsomradet bensin ca 1000 kr färja ca 900 kr mat ca 100 kr summa ca 2000 kr berlin till stockholm kör man lättast via rostock och trelleborg (därimellan färja), själva vägsträckan blir da ca 90 mil. MVH Mats Blomgren | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Problemet är väl att lita på Er, vem vill skicka massa stålar och betala en bil, som man ej har stödförsökring på, och inte FzBrf till. Även om jag tror att Ert uppsåt är ärligt. |
|
Givetvis finns det en del praktiska proplem att lösa. Det bästa vore ju om bilen redan var köpt (jag har sett att det finns utmärkta kanaler för sadant). kan man komma pa ett bra sätt att bekräfta identiteter pa ska det nog inte vara sa komplicerat. Pant i form av pass eller ID-kort kanske vore nat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.