|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om BMWpower anordnar någon Formel 1 resa, någon stans i Europa ??? I så fall vilket land och bana ??? MHV jossi | |
| Nä,de kommer dom me all säkerthet inte att göra...Formel 1 är inte bmwpower´s sida direkt | |
|
Nu ska jag kanske åka ner till Hungarian Grand Prix (Formel 1) den 24 augusti .Och det blir en bussresa dit (7 dagar ) Priset är från 4650:- berående på platser. I priset ingår: Helturistbuss med video, toalett och klimatanläggning Färja Helsingborg - Helsingör och Gedser - Rostock (ToR) Vägskatter och vägavgifter Två övernattningar i Usti Nad Laben (ca 7 mil från Prag) Interhotel Bohemia inkl. halvpension och del i dubbelrum Fyra övernattningar i Eger (ca 8 mil från Hungaroring) Hotel Korona, inkl frukost och del i dubbelrum Buss till Hungaroring (tre dagar) Guidad rundvandring i Eger Vinkällarbesök Är det värt priset ????? Är det någon annan som är intresserad så hör av er i så fall till mig .. på mail... Josef35@spray.se MVH jossi |
|
|
låter ju klockrent, hade jag itne varit i USA så hade jag nog fasiken hakat på! men vre sig tid eller pengar räcker till båda. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Josef, 4650:- för hela resan låter väl ganska ok. Vi valde mellan Ungerns GP eller Nürburgring. Vi fick tillslut tag på 3 dagars guldbiljetter till Nürburg, högst upp på sista läktaren i slutet på start & mål rakan =). För oss blir det en resa med Z3:orna och en avslutning på måndagen efter med några varv på ringen =) En ganska bra början på semestern. /Manuel -- Jage nicht.........was Du nicht töten kannst! =) -- |
|
| Det blir Monza i år! Full fart framåt! | |
|
Jag skulle aldrig våga åka på F1 med BMW-Power anhängare :/ Jag är mkt F1-intresserad och kollar alla lopp jag kan och jag är BMW-frälst, MEEEEEN jag är även halvtysk och har fortf våta drömma om Ferrari så förlåt mig men jag håller stenhårt på den Italienska röda faran :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Instämmer helt med föregående "skrivare". Har BMW i hjärtat, men håller stenhårt på Ferrari i F1 !! Drar själv till Malaysia för att se nästa lopp live ! Funderar även på att ta en biltur ner till Monaco å se årets lopp där också om jag får tag på en fräsch Boxter först... (nu svor jag rejält i bmw kyrkan) Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.