|
|
|
|---|---|
|
jag har ett stort jävla problem med min taklucka, det läcjker in som ett soll. jag har bytt ut mina gamla listar till nya helt ok. men detb fortsätter ändå. jag funderar på om det har något med att göra med att mellan tilltläget uppåt i bakkant och luckan helt tillbakadragen så har jag inget läge somm veven stannar i utan jag får gå ut o titta om den är ok stängd. bägge delarna är ganska irriterande. HEMSKT tacksam för lite hjälp. bilen är en bmw e30 325ik -88 sonny | |
|
har liknande problem med min! det går ju kanaler i framkant som ska leda undan vatten som läcker in, och dessa tror jag läcker på min för jag får antingen in vatten genom check panelen eller över höger stolpe fram.....men jag är inte säker. kommer du på var det kommer så berätta! 323i -81, 745iA -86, 535iA -86, 318iS -88, 323i -84, 323iA -86 |
|
|
på min 318i-83 hade rören som leder bort vattnet i framkant på luckan rostat av. det kom inget vatten i stolarna men på golvmattan. hela innertaket måste kanske rivas om du skall åtgärda det |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.