|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan få tag på en ritning på en välfungerande kolv dump? Har en ritning men den är för stor och jag är inte säker på hur den blir om man bara drar ner måtten. Därför tänkte jag att det kanske var någon här som hade en ritning? Effektmål ca 220hk @ 0,8bar | |
| köp en bosch plastdump, den räcker utan problem vid det trycket!! | |
|
Jo, det vet jag att den gör. Men den kostar pengar, om jag har en ritning så fixar en kompis tillverkningen. Och det är inte tänkt att jag ska åka 0,8 i ladd resten av livet, bara i sommar. Nästa år blir det definitivt mer. Handlar om pengar allting nu, är man en fattig student så är man;) Tack för tipset ändå! |
|
Grusse |
Johan, jag har mailat över en ritning på en dump. Hoppas den passar dig bättre. |
|
Grusse! Vore snällt om du ville maila en till mig med! mvh/Daniel |
|
|
Och ni som fick en av Grusse skulle kanske kunna maila en till mig om inte han själv gör det :) |
|
|
Jag skulle oxå vilja ha en! om någon är lite bussig å skickar till mig? Mvh Jimmy _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
| Tack så mycket grusse! Det var inte den jag hade, den jag hade har en polare ritat. Den är säkert lämpad för 1,5-2,5bar! | |
|
Plastdumpen från SAAB kostar runt 300kr. (återcirkulerande) //Ticco www.ticco.com |
|
| Visade sig att kompisen hade ritat en mindre dump också som är testad i en audi så en sådan får det bli. Tu att man har goda vänner ibland! Kanske blir en sån som jag fick från dig grusse också bara för att testa! | |
Grusse |
Jag har nu mailat iväg ritningen till er som ville ha den. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.