|
|
|
|---|---|
sven99 |
Vad skall man betala för en svensksåld 328 Touring årsmodell 2000. 3000mil, Skinn, komfortpakt och manuell klimator. Är 275' rätt pris? |
|
Hej. 275.000:- är lite i överkant. Ca 260.000:- skulle jag tycka var mer rätt. Varför inte denna bil? Den prutar du lätt ner til 250'. Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
sven99 |
Hur mycket tror du att prispåverkan är pga att det är en manuell klimatanläggning istället för en automatisk? En bil i denna prisklass kanske man förväntar sig att det ska vara automatisk klimatanläggning? |
|
Hej. Jo, automatisk klima borde vara standard. Det kanske gör ca 10.000:- på priset skulle jag tippa på. Men alla kanske inte "måste" ha autoklima, så för dem är det ingen prisskillnad. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Har bilen på bytbil.se alltid legat på 255000 :- ? Det verkar som ett rätt ok pris eller vad tycker ni? Finns det kanske prutmån på detta pris? |
|
Grusse |
Vad kostar en 328 eller 330 touring ny? |
|
Man kan väl inte prata om ny 328Touring då -00 var det sista året den producerades, men enl. modellguiden kostade den då 329900:- /Wille |
|
|
Tycker 275.000:- låter ofantligt dyrt!! Även om milen är låga,så tycker jag det låter som ett överpris.Du får en kononfin 330 touring för dom pengarna i Tyskland.Tex. nedanståend för ca.230.000 klar Sverige: Länk |
|
| Länken är över 2år gammal !! | |
|
Lite kul att en så gammal länk kan poppa upp. "75 för en 328 Touring lät som bra betalt. Då borde jag kunnat få över 300 för min 330 :) |
|
|
Jojje, om du går in på BMW-Sverige:s hemsida, finns alla nybilspriser och priser på extrautrustningen. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.