|
|
|
|---|---|
|
Han kör upphottade Japsar på film men privat vet Vim Diesel vilken bil är bäst. Han äger en E65 760iL med 455hp. En annan klok man heter Jarri Littmanen. Han kör en BMW Z8. Även Isabella Scrupko vet vilken bil man ska välja. Hon kör en 330iX Andra kändisar har inte lika bra smak...David Bekham kör en Bentley Coupe sport med W12 och 550hp. Eminem kör en Maybach med W12 och 540hp och Michael Ballack en Audi A6 med V12 och 550hp. Fast jag skulle byta med dem ändå :-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
|
Jag skulle gärna byta med dig ;D ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Verkar som att det bara är Eminem som har smak för bilar! =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
| Beckham har fler bilnycklar i nyckelskåpet än vad en vakmästare har i sin vanliga nyckelknippa. Han kör bla ett par specialbyggda e65or som är gas/skott säkra. Ett gäng mercedesar och ferraris finns också. | |
Bimmer7er |
Kenny Bräck bytte sin M5 mot en SL55 AMG. /// Bimmer7er |
| skulle tänka mig och byta med vem som helst av ngn z3 skriver om!! | |
|
Man kan ju inte säga att dom har dålig smak direkt.... _____ |
|
|
Kör verkligen Eminem Maybach? Trodde att vitsen med den bilen var att ha någon som kör runt en... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Jeremy Clarkson (Top Gear) bytte sin Ferarri 355 mot en SL55 AMG... såg en sådan AMG i gbg förra veckan och den var ju inte direkt otrevlig... men 1,6 miljon? näää... Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| erito: Tror det finns minst 2 i gbg. Såg nämnligen 2 ihop och dom såg ut att vara polare också :) | |
| Z3c 4 ever--> inte Jarri Littmanen, utan Jari Litmanen ;) | |
|
AMG55 är inte att leka med...läste om den...oj det börjar röra på sig i brallan....:-)) Mvh /NP |
|
|
SL 55 är så jäkla snygg.... men för mycket pengar som sagt... _____ |
|
| SL55 AMG kostar från 1263000:- | |
|
Kristian Larsson: Är på samma linje som du, är det inte lite märkligt att köra runt i en Maybach själv. Den är i princip gjord för att man ska ha en chaufför. |
|
| Mercedes mina herrar, det kan bli ett sur frukt att bita i för BMW jag tror att om Chris Bangle förlorar fotfästet totalt vad det gäller design (har han väl redan gjort iofs) så kommer BMW att förlora många ägare som går över till MB, dessutom skiljer det ju numera inte såmycket mellan likvärdiga modeller från respektive program, jag säger se upp BMW ty MB är farliga nu. | |
| skiljer i pris skullle jag ha klämt in naturligtvis | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.