|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket borde en 325i Cabriolet -93 kosta? Bilen är imorterad Utrustning: -Allt el (elcab, elstolar, elhissar, elspeglar) -Sportstolar i skinn -ABS -Färddator -C-lås Bilen har gått 10,000mil och är en -93:a Vad borde den kosta? | |
|
Jag skulle tippa på ca 125-130 000:- / Andreas |
|
|
Glömde tillägga att bilen inte har någon Klima.... Är den verkligen värd så mycket (125-130k)?? Någon mer som vet ungefär hur mycket en sån här bil är värd? |
|
|
Snarare 100 000:- skulle jag tro. En sådan bil låg kring 110-120 tusen förra sommaren, alltså borde de ligga kring 100 000 nu, kanske lite lägre ändå för tillfället eftersom det fortfarande är vinter. Skulle det däremot vara så att den är i toppskick och kanske har 18 eller 19" fälgar osv. så kanske den kan vara värd en 130 000:- el. så. Men det verkar inte vara ngt speciellt med den bilen, ett plus kanske är de relativt låga milen men de kanske inte stämmer heller. Att den sedan saknar klima ser jag som ett ganska stort minus, jag skulle personligen aldrig köpa en cab utan klima. Det är ju så att man kommer åka en hel del med taket uppfällt och då kommer det bli rejält varmt i en bil med svart tak o skinnklädsel. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.