AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
390

9 nya m3or

Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Det var så länge sen jag la in ett inlägg så jag bara måste få skriva vad jag såg i helgen på en mack ett par mil norr om Luleå.
en långtradare med 9 nya m3or tyskreggat förståss... Och alla var i samma färg. jisses va sugen man va på att råka "låna" den långtradaren. Nää skämt å sido men en maffig syn var det...

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Johnte:

Såg det ut som "vanliga" m3 E46 eller såg du om det var några speciella m3??Färg?
De råkade inte vara av sedan-modell?

Jens
Du han inte att ta någon bild????

_____
Eftersom de verkar göra tester i norr med så många bilar så är det inte bara en eventuell ny kaross utan antagligen ny motor...

/RS2
Kanske var det nya face-liftade M3or?
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Det var coupéer. Hade ingen kamera alla i samma färg. vet inte vad den färgen heter men jag har för mig att dom var nått i stil gul+brun-beige

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Zl
172
Zlaatan
320 Coupé -93
Gul+brun-beige låter väldigt mycket som Phoenix gul!
typ det är ju såna gånger det är skönt att bo i arjeplog världesn största test center för vinter testning

jag har tagit lite bilder på några fina test bilar ska bara he in dom från cameran

Team turbo addicts
The turbo ABusers
www.come.to\turboaddict(snart)
Då var det nog bilarna som används för BMWs vinter förarträning. Se bilden nedan.

/RS2

Länk
såna där m3or har jag sätt och sen har jag sätt 1 serier med turbo

pkus 6 serien med v10an låter skönt som fan när dom drar ut dom på en växel

Team turbo addicts
The turbo ABusers
www.come.to\turboaddict(snart)
Jag såg dom oxå men det var i jönköping. det var 9 st phenix gula och det stod fahrer training (ursäkta min tyska) på dom det e väll dom man kan provköra i nån kurs som bmw ordnar.
det e inte varje dag min opel corsa kör om 9st m3 e46 på motorvägen! (varav en åkte baklänges)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.