|
|
|
|---|---|
|
Det var så länge sen jag la in ett inlägg så jag bara måste få skriva vad jag såg i helgen på en mack ett par mil norr om Luleå. en långtradare med 9 nya m3or tyskreggat förståss... Och alla var i samma färg. jisses va sugen man va på att råka "låna" den långtradaren. Nää skämt å sido men en maffig syn var det... Livet är för kort för att köra diesel!!! | |
|
Johnte: Såg det ut som "vanliga" m3 E46 eller såg du om det var några speciella m3??Färg? |
|
|
De råkade inte vara av sedan-modell? Jens |
|
|
Du han inte att ta någon bild???? _____ |
|
|
Eftersom de verkar göra tester i norr med så många bilar så är det inte bara en eventuell ny kaross utan antagligen ny motor... /RS2 |
|
| Kanske var det nya face-liftade M3or? | |
|
Det var coupéer. Hade ingen kamera alla i samma färg. vet inte vad den färgen heter men jag har för mig att dom var nått i stil gul+brun-beige Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
| Gul+brun-beige låter väldigt mycket som Phoenix gul! | |
|
typ det är ju såna gånger det är skönt att bo i arjeplog världesn största test center för vinter testning jag har tagit lite bilder på några fina test bilar ska bara he in dom från cameran icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Då var det nog bilarna som används för BMWs vinter förarträning. Se bilden nedan. /RS2 Länk |
|
|
såna där m3or har jag sätt och sen har jag sätt 1 serier med turbo pkus 6 serien med v10an låter skönt som fan när dom drar ut dom på en växel icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Jag såg dom oxå men det var i jönköping. det var 9 st phenix gula och det stod fahrer training (ursäkta min tyska) på dom det e väll dom man kan provköra i nån kurs som bmw ordnar. det e inte varje dag min opel corsa kör om 9st m3 e46 på motorvägen! (varav en åkte baklänges) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.