AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
384

Förslag på sökfunktion.

Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Någon mer än jag som saknar funktionen : Sök användare ?

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Ja... det vore kul om man kunde söka upp alla inlägg man själv skrivit t.ex.

Diesel-räsern
Länk
li
1.959
liste
535i -89
Menar du typ en listning på alla meddelanden en viss användare gjort? Har funderat på en sån vid några tillfällen, men det är inget jag direkt SAKNAR. Och tänk vilken lista det skulle bli om man listade alla Askens eller Hassos inlägg! :)
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Jag är ute efter en funktion där jag tex kan knappa in en e-mailadress eller liknande och på så sätt få upp användaren.

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
liste:: Jag vet !! Det funkar, peta in hasso i söken får du se:))
jag har använt det själv nån gång när jag funderat vad jag själv skrivit:))
Prova också och peta in 528ia-96 eller hasso i goggles eller yahoos sök motorer jag provade i höstas:) egot steg en aning:))

MVH
Hasso
Länk

he
438
henrik23d
540 touring M-sport -01
635 CSi, -85
Skulle vara intressant att kunna söka på användare inom ett visst område... vill ha koll på alla busar i stan!

Mvh Henrik.
Jag skulle så även jag vilja kunna söka på e-mail adress.
När man svarar eller frågar och får kommentarer så skriver inte alla ut vem meddelandet är riktat till, och då är de risk att man missar det när man tittar vid ett senare tillfälle.

Bmw har stjärnan under huven.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

För man ska hitta inlägg från en viss person så förutsätter det att hans namn finns med i inlägget. Hasso hittar sina eftersom han skriver "MVH Hasso" men många inlägg saknar ju Hassos hövlighet ;-) och då hittar man ju inga om det inte är så att någon annan svarat och skrivit ditt namn i texten.

Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Givetvis så ska det vara "hans/hennes" för det finns ju några damer här också...:-)

Hasse, Programmer: Dessutom funkar det ju bara om man avslutar sina inlägg med nåt ovanligt. Om jag tex söker på "/Micke" (vilket jag alltid avslutar mina inlägg med) så får jag träffar på en massa andra inlägg också, eftersom det faktiskt finns fler här som avslutar på det viset.

Nä, det vore faktiskt bra att kunna söka på alla inlägg som en viss _användare_ gjort, inte bara fritextsökning i inläggstexterna. Men det kanske är bökigt att fixa, jag vet inte.

/Micke
be
573
bengt
325i Touring -06
540iA -93
635csi -88
528 -86
502 -59
Ett gott råd!
kryssa i rutan "inkludera min användarsignatur". Sedan är det bara att söka på den om man vill se vad som häner i de trådar man har besvarat.
mvh

BLJ
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.