|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Bumse_Jerka |
Annledningen till att jag inte vet hur många hästar det sitter i den är at jag köpte den för knappt två veckor sen. Bilen används för kul nu, och det är möjjligt att jag tar bort turbon för att kunna använda den i traffik, men jag är mäst intresserad av att köra den på bana. Läraren är skysst , och vi ska jälpas åt att få den att gå rent när han komer hem. Den bluddrar nu och vill inte riktitg gå som den ska. Förmodligen därrför jag tårskade mot 325 -E36'an, men det vill ja inte vara med om igen =) Micke_no1: antar att du är lite avundsjuk. Kommer bli segt för mig att demontera tubron inan besiktningen varge gång, men det är värt det vid blotta tanken på ditt snopna ansikte när du försvinner i ett måln av extremt förbränd soppa och gummi!! --=(316 190+)=-- |
| Nja avensjuk vet jag väl inte, har inte så dålig sprutt på min beemer själv med trimmkamm, portad topp, roligare avgas och filter, orkar då varva ut till varvstoppen på 5:an! sen så har jag ett litet triumfkort till som sommarbil med ganska bra fart i redan orginal... så hamna i dina kölvatten gör jag nog inte =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.