|
|
|
|---|---|
|
Hejsan har sökt rätt många ställen, kazaa, dc, google, utan att hitta en enda film på 320,325,328 E36 som gör brunout ect. HIttar massa på e26 å sådana gamla bilar men inte på E36 Vet ni nån film + länk? Tack | |
|
E26? ;-) Kolla på Länk där finns det en hel del bilfilmer. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
theedge |
jag sökte på kazaa och hittade hur mycke som helst |
| hmmm, ok | |
|
hmm, jag hittade typ inte en enda film på en BMW 325, vet inte hur du bar dig åt :) och på zon.se finns det eller itne nåt :) |
|
Krizzly |
Gör en egen då! BMW ÄR INGEN BIL! DE ÄR ETT UNDERVERK!!!! |
| hehe, jo, det e d jag å enkompis håller på att göra, vill ha lite inspiration bara | |
| på direct connect finns det massor | |
|
Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Länk ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Koni: Tack |
|
|
Koni: Ser att du har en EVO2, vad är det? Har du bilder på den? |
|
theedge |
sökte på kazaa nu, hittade en del där. Sök bara på bmw |
|
Marzocchi: Den är inte så märkvärdig utan bara en vanlig 320 som har nått sin andra evolutionsfas nu av mig. ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Jag har 2.26GB med BMW filmer på min dator, mycket E30... Jag brukar vara inne på den här dc hubben ibland: biltokar.d2g.com:4111 [Gavle]BMWPower heter jag där. Mvh Jimmy _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
För några dagar sedan hittade jag en rätt tuff filmsnutt med en 2002:a som kör 8.58! _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.