|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har ett elschema till E34. Eller om någon vet var man kan få tag i ett sådant. | |
| Det finns i rep handböckerna.Så satsa på att köpa en sådan. | |
|
Var hittar man en rep.handbok till E34 -95. Jag har bara hittat till och med årsmodell -91. |
|
|
Här: BMW 5 Series Service Manual 1989-1995 Länk dyr men bra, fick den på några dagar i brevlådan |
|
|
Jag rekommenderar också ett köp av elscheman. Själv köpte jag dom hos BMW. Till 525/530/540/M5 -95 kostade dom (1999) 886 kr + moms och då får man elscheman till nästan två fulla normalbreda A4-pärmar! |
|
///M5T |
Jaså? Får man köpa dom som privatperson? Har Du artikel-nummer på dessa? |
|
Glömde: i boken jag pekade ut ovan finns 200 sidor elscheman, borde räcka till de flesta behov. |
|
|
Göran: Boken du hänvisar täcker inte 520-modellen så den är jag inte intresserad av. Något annat förslag ? |
|
|
Hmm, tänkte att 520 var en 4:a men det sitter en sexa i, eller hur? Kanske är det så enkelt att 520 aldrig såldes i USA och det är en amerikansk bok. Det mesta borde faktiskt vara tillräckligt lika för att boken skall vara värd att köpa i vilket fall som helst. /göran |
|
|
Göran: det är en 6:a men som du skriver det mesta borde vara samma. Jag köper en. |
|
|
Vad ska du ha elschema på för något? Maila mig så kanske jag kan faxa något schema(ej hela pärmen). M5 POWER |
|
|
Art.nr till elscheman för 525i/X, 530i, 540i, M5 inklusive touring är 01 55 9 788 755 Sv. Denna gäller bara för -95! Andra bilmodeller och årsmodeller har andra nummer! Per L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.