|
|
|
|---|---|
| vad finns det för scyssta kjol -spolerpaket till 535 -86 ?? och var får man tag på det?? | |
|
Tycker det bara finns ett snyggt kjolpaket till E28an och det är M-paketet. Finns säkert nåt beggat på bmwbörsen... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Det absolut snyggaste är M-paketet från M535i, eller det ovanliga Alpina-kitet. Ett sådant får du med en del tur, tag i på någon skrot, eller här i BMWBörsen under delar säljes. pröva en sökning på Länk Alla andra kjolpaket till E28 som jag har sett, har varit hemskt fula. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tycker det bara finns ett snyggt kjolpaket till E28an och det är M-paketet. Finns säkert nåt beggat på bmwbörsen... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Det är M paketet som gäller annars ingenting... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
exakt ! gav 1200:- för mitt men då blev jag tvungen att köpa samtliga luckor som sitter på sidokjolarna och på framspoilern vilket blev 2000:- på bmw ! /Mvh Göran |
|
|
Bara mpaketet gäller.INGET annat, ser bara löjligt ut. Snyggare utan annars. .........BMWLundqvist......... |
|
|
snyggare utan M-paket om man inte har en M535i eller en 535i då ska det vara det tycker jag ! fast de klart min är ju värsta sleepern rätt kul men det ska jag dock ändra på ! /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.