AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
451

Någon som har Hamann Växelspaksknopp för det har tyvärr jag

cdabox
Jag har en och det fungerar inte...alltså nu har jag lyckats få loss den andra, men jag får inte Hamann knoppen att sitta ordentligt. Den sitter liksom sladdrigt, om ni förstår. Skulle bli otroligt nöjd om någon kunde hjälpa mig
Hur ser Hamann knoppen ut inuti? Har den klackar som skall gå i spåret uppe på spaken? Iså fall är det bara mer våld som gäller. Jag hade problem att få dit min In-Pro knopp, men med mycket våld gick det.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
cdabox
man måste skruva dit den med såna där minimala sexkants saker.....saken är att damasken går inte att dra ner då spaken blir grövre, och då går det inte att få ner knoppen och skruva dit den ordentligt. Om jag gör helt fel så får vem som helst kalla mig dum och rätta mig, jag blir bara glad =)
cdabox
snääälla jag behöver hjälp....den kostade ju en lax =/
Hmm! Verkar som det inte alls ser likadant ut i din bil, min knopp skall inte skruvas alls. Bara tryckas på plats. Att du inte får ned damasken låter väldigt skumt, har du fått rätt prylar?

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
cdabox
alltså damasken går ner en bit, men sen blir spaken grövre så då går det inte att dra ner den sista biten....
Jag köpte den på X-Style...har de lagt ner förresten? eller flyttat igen ?
Jo det är det jag menar, verkar som du fått en damask för en jämntjock växelspak.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
cdabox
det är ju orginal ? inga idéer alltså ?
Dem har konkat, x-style asså....

M-RULES
cdabox
jaha då kan man inte lämna tillbaka den då =/

nån som vill ha ? =)
Jaha, jag är nog lite trög, du menar att du får inte på knoppen eftersom damasken sitter för högt upp och den går inte att trycka ned då spaken blir grövre längre ned.

Vill du kan du ju alltid kapa av en bit av damasken, men det är ju inte så kul att göra åverkan på bilen.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
cdabox
nej usch inte svära, kan ju inte skada min älskling juh! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.