|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha sökt mig blå efter tyska fälg siter här på forumet utan att hitta mer än 2, st. reifen samt en annan så hade jag hoppats på att några vänliga själar kunde posta sina länkar från tyska fälg siter. Gärna företag i Norra Tyskland, men det är inget krav. Det verkar löna sig att åka ner och inhandla en uppsättning om de rör sig om 17" hjul och uppåt. Både fälgar samt däck verkar billigare i Tyskland, upp mot 40-50 % billigare faktiskt. Bmw har stjärnan under huven. | |
|
Löna sig? Ska du GÅ till Tyskland & hämta dom då eller? För bensin tur & retur lär ju bli dyrare än att köpa dom i Sverige. ? /mosse |
|
|
Ja... detta utlåtande skulle jag också villja ha svar på.... _____ |
|
|
Jag bor i Lund. 15 min till bron dvs. Kanske skulle nämna att fälgarna som jag funderar på är 19" varianten av m3 fälgen. Då lönar det sig det lovar jag. Krasst räknat så går de ca 800 kr i bensin till Hamburg tur och retur. Med Brobizz fö 180 kr tur och retur samt färjeöverfart kring 500 kr tur och retur tycker jag att kalkylen utan problem går ihop. Har släkt i Hamburg så nån övernattnings kostnad blir det inte tal om. Man behöver dessutom inte övernatta för en shopping tur. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Ingen som kanske kunde dela med sig av sina tyska fälg siter ? borde ju finnas mer än lovligt många egentligen. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Länk Christopher ///M535i Länk |
|
|
Tror den här killen åker varje vecka till Tyskland och hämtar däck och fälg: norling4@telia.com ------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.