|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vad kan man få för en 728-96 med orginalmonterad navi+tv & telefon som gått 17000 mil? | |
Scheckheft |
Hej, lite svårt att bedöma, men kanske runt 130 000, lite beroende på skick och övrig utrustning. /Scheckheft Länk |
|
Kolla se.mobile.de och www.bmw.de och bilda dig en uppfattning. Är du seriöst intresserad är mitt tips att ringa till säljarna som mestadels är i tyskland, se om de är seriösa och kolla upp miltalet, alternativt kolla den svenska marknaden. /Simon |
|
Agge |
Då navi+tv är ganska ovanligt på en 728:a tror jag att du får ca 150' om bilen är i bra skick. MVH //Agge |
|
Tror ni verkligen att 728i ligger såpass högt i pris? För 150.000 och under det får man ju lätt en fin 740i -96. Instegsmodellen före 728i, 730i ligger ju kostar ju mycket mindre, man ser ofta exemplar under 100.000 kr, är verkligen 728i så mycket dyrare än 730i? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Är inne på JL:s linje. jag tror på 110-130'. Navi är eftertraktat, dock drar (tyvärr) många öronen åt sig om bilen har 17000 mil på mätaren. Lycka till med den eventuella(?) försäljningen! /Simon |
|
| e inte 728 rätt eftertraktade efter 740? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.