|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar hur många BMWPower M3or rullar i sthlm? Skriv "min/jag" om ni glider runt i sthlm! BMW M3 *Flight instructions not included* | |
|
Här har du en! Men den synns bara på stan mellan april-september |
|
|
'Emm' undrade över detta i en annan tråd för inte så länge sedan. *Best Man Wins* |
|
|
BMWCoupe, fast det var ju bara E46, var det inte det? Jag hittar ingen annan tråd.. I alla fall.. Hittils har vi: 1 röd 1 svart BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Mr Vanos. Då kan vi ju ha en M3 träff! TVÅ M3:or...det är inte illa! :-) |
|
|
Mr.Vanos: jo du har rätt, sorry! Emm efterlyste E46'orna. *Best Man Wins* |
|
Agge |
Här har du en till. Undrar du över färgen är den technoviolettmetallic. MVH //Agge |
|
Mr Vanos: En som kör året runt:))färg svart ser fram mot en M3 stockholms träff. BMWCoupe:Jag efterlyser oxså den tanken om en träff av M3(E46)förlåt alla E36,E30. |
|
|
Starre, maila Emm om du inte gjort det. /RS2 |
|
|
RS2: Har gjort det 2 gånger men ingen respons än så länge, har du oxså mejlat och även lyckas få respons? |
|
|
mosse: lol Fem st! 1 röd 1 grå 2 svart 1 technoviolett Snart bildar jag stockholmsklubb! :-) BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Här har du en som rullar i Sthlm, en röd. |
|
| Jag med... men den vilar upp sig tills i vår. Dakkargul -93:a | |
| Vilken PARAD det skulle bli! *VROOOM* :)) | |
| Mosse: är det nåon M3 eller M träff inplanerad i sthlm (i vår...)?? | |
|
Jag och Stephan (han har en Alpina) anordnade en liten "träff" på Djurgården i våras. Inga konstigheter, vi möttes upp ett 15 tal bilar och snackade bil, sen körde vi därifrån gemensamt. Var trevligt. Så det kan man ju göra om, ju fler desto roligare ! |
|
|
mosse: I år kommer säkert flera:)) |
|
|
Det vore skoj! Det var bara en E46 där...har på känn att det blir fler av den varan iår! |
|
|
7 st! 2 röda 1 grå 1 gul 2 svarta 1 technoviolett Det blir också fler E36or i år :) BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Ingen M3 men väl en M-coupe som rullar i stan dagligen, sommar som vinter..... Gärna en ny M träff i vår! // Micke |
|
|
Cosmossvart cab sommar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.