|
|
|
|---|---|
| Gla som en skit, både bil å son i toppskick. | |
|
Då får man grattulera dig till sonen och sonen till bilen....:-) _____ Micke Länk Länk |
|
|
Hej! Man får gratulera till bil och son! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Grattis!!!!!! Hoppas du får lika mycket glädje av både son och bil. Behandla bilen som den vore ditt barn, och sonen som om den vore din bil ;-) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Grattis! Är det den 730 -94 med manuell växellåda och fd ägaren som skulle flytta till London ?. | |
|
Grattis Tommy! /Johan [CUL8ER] |
|
| Grattis x 2 :) | |
|
Grattis! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Grattis!!! | |
| Grattis Tommy! Du kanske ska köpa en lott också?? ;) | |
| Jag ber att få gratulera och önska dig lycka till med både bil och son! | |
| Tack för det allihopa...Jo det är den bilen som ägaren flytta till england..Tack en en gång... | |
| Va kul att det blev den bilen. I höstas när jag skulle handla Bmw så stod det mellan två fina 730 (varav en var din nuvarande bil), ett svårt val men jag valde en 730ia som jag hade tittat på tidigare i våras. Hur är skicket på din bil? den verkade mkt fin på bilderna i fd salu annonsen. Om jag inte minns fel så skulle han flytta tilll England nu till månads skiftet så det var i grevens tid han sålde bilen. | |
|
Grattis Tommylainen! Trevligt att kunna gratta dej här också. Jag får väl också jaga rätt på en 7-serie snart för om två månader kommer storken till oss. Jag hörde något om 17" ?!?! hmmm. Måste inspekteras snarast! Vi hörs och syns Gabor |
|
|
Det var jag som sålde bilen! Flytten till England blir nästa söndag så det blev två veckor utan bil(hatar att åka tunnelbana) Sitter nu och funderar på vad jag ska köpa för bil i England, lutar åt en likadan fast med automat. |
|
|
ja får väl ta å lägga in ett grattis ja med då bilen din har jag inspekterat men måste ta å komma över å se sonen din/eran damen här hemma e ju sådär lagom nyfiken hare gott H/Pasi Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
Bilen ifråga så har jag faktiskt inte så mycket att klaga på, rak å fin i plåten ,om man ska va gnällig så visst finns det nått litet dörr uppslag men inga märken å fin lack. Sonen däremot,, skit dålig ljud komfort. Dvs Bmw,n är tyst jämnt men de e integrabben. p.s danl, det finns skitgo bira England så tänk på,,många bira inge minne....Gabbe(granne) va ut å la en zagge på min huv nyss, hur tolkar man sånt??? |
|
sebbe_bmw |
Grattis! Hoppas att allt är väl med barnet och bilen! Sebbe |
|
Man får väl gratulera till Pappan! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
Karla Jr |
Grattis.... x2 |
|
Tommy, grattis x2. Själv fick jag en dotter för två månader sen och jag håller absolut med vad det gäller ljud komforten! :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.