|
|
|
|---|---|
|
Är det fler än jag som får det? Det har inte varit så hela tiden, började för några veckor sen... Diesel-räsern Länk | |
|
Jag menar alltså när jag själv besvarar ett annat inlägg... Diesel-räsern Länk |
|
|
Verkar som att det bara händer ibland... Har svarat på 5-6 inlägg nu utan att få mail... Diesel-räsern Länk |
|
|
Har märkt samma sak många gånger. Enl. Power crew så kan det bero på att det samtidigt lades in ett inlägg från annat håll som modererades bort direkt, men det går ändå ut en avisering om nytt inlägg. Otroligt att det kan tima isf med egna inlägg, gång på gång. FP |
|
|
Okej, men mailet länkar ju till den senast inskrivna svaret. alltså mitt eget... Diesel-räsern Länk |
|
| Har märkt att mailen kan lagga ganska ordentligt dock. | |
|
Tarzan: Nja, jag menar att du ser att det kommit ett inlägg, och du tror att det är ditt, dvs du ser ditt inlägg som det senaste men enligt BMWpower så är det pga ett (samtidigt) inkommet inlägg som raderades av moderatorn. Knepig mening, fattar du vad jag menade?? OM det är så så skulle man ju önska att även aviseringen raderades, då skulle du inte få någon eftersom du själv skrev inlägget. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.