|
|
|
|---|---|
| Finns det inte en enda E30 med AC? Jag har aldrig sett någon med varken klima eller AC. | |
|
Min gamla E30 323-84 hade originalmonterad AC och taklucka. Detta var dock en ganska ovanlig företeelse tror jag. Kan nog ha varit ett ganska dyrt tillbehör på den tiden. Mvh Andreas Eriksson |
|
dalen |
har en 325 -87 med både taklucka och AC. den är till salu för den som är intresserad. Mvh Andreas dalevik@telia.com |
|
Jodå, det finns. Jag har både AC och taklucka på min 318 iS -90. För den intresserade spekulanten kan jag meddela att bilen är till salu DanielK |
|
|
köpte precis en 323iA -86 men servo AC ellucka elhissar 4stegaut. 14000 mil! går som en dröm 323i -81, 745iA -86, 535iA -86, 318iS -88, 323i -84 |
|
Peter |
min 325 88 har AC... funderarpå att riva ur dn skiten.. om någon är intresserad är det bara att lägga ett bud.. den fungera mkt väl.... www.strippen.ws |
Stephan Olson |
Hej Peter, När du river ur AC:n skulle du kunna kolla hur den är kopplad till elektronikboxen då? I need an extra 75 rpm! Badly! |
Peter |
visst! jag skriver här senare då.. ska bara tömma systemet först... www.strippen.ws |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.