|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag tänkte byta till den stora färddatorn i min BMW. När jag ringde skroten så undrade han om jag skulle ha den med 10 eller 16 knappar. Jag fattar ingenting, trodde att det bara fanns "lilla" med 6 knappar eller "stora" som ska ha 16 knappar. Är det nå´n som har koll på detta? Mvh Lassemann | |
| Det var väl ett j....a tjat!!!! | |
| ska du säga din "oj jag blir så rädd när larmet blinkar" mupp. Ta din j***a truck å hissa upp härken så ser du om du har nå'n nivå sensor | |
|
Hej, Man behöver väl hålla på att dryga mot varandra... Här kommer ett svar iaf! Ja, det finns en dator med 10 knappar! tror den innehåller lite styrning till AC. Du kan läsa mer på den hemsidan (eller titta på bilderna om du inte förstår tyska) Länk |
|
|
Här är det ju mogen nivå på trådarna efter frågan.... Ja, det finns en modell till. Tro den har men restvärmefunktion att göra. Jag gissar på att du ska ha den med 16 knappar. Kola min hemsida för mer info om stora färddatorn. _____ Micke Länk Länk |
|
|
lalaw: Rackans... Du han före..... _____ Micke Länk Länk |
|
| du lasseman kanske ska köra över dig med trucken på jobb imorgon!!!! | |
|
Tack för alla svar! Bäst att avbeställa den jag beställde. Det verkar vara fel. Mvh Lassemann |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.