|
|
|
|---|---|
Tigerr |
Nu ska Beemern bli med M5 frontspoiler + lilla M5 vingen bak. Går lite i valet och kvalet och vill gärna ha åsikter om vad ni tror om det? Det är en svart 528iA (e39) utan M5 bakspoiler.. Blir det snyggt? :) Tigerr |
|
Snyggt! Helt klart! Det som lyfter en E39 mest är nog M- bakspoilern dock. |
|
|
Den M5 fronten lyfter bil till skyarna... jag vill också ha den... ser helt kanon ut...du måste vissa bilder på hur det blev.... är väldigt sygen på en sådan... mail mig eller lägg in i galleriet.... _____ |
|
Tigerr |
hehe.. Bra att det finns fler än mej och min bror som tycker det är snyggt! :) och bilder kommer när allt är klart.. Tigerr |
|
Det blir kanon! :-) /Micke |
|
|
Varning!!! Läste någon annan tråd om M5 spoilern, han hade varit tvungen att köpa andra plast detaljer för över 4000 för att få till det bra! Kolla detta först! |
|
|
Jag har gjort detta ganska nyligen. Min 540 fick M5 spoiler fram, vinge på luckan bak. Har dock inte lyckats skrapa ihopa pengar till en nedre bakspoiler....än. Jag har inte upplevt nåt problem att montera framspoilern iaf. Vet däremot att det kan bli strul om man inte har ventilerade bromsar fram, men hur vet jag inte. Tänk på att det kostar lika mkt att lackera skiten som köpa spoilerpaketet nästan.... |
|
Tigerr |
Hubbe325: Visst blir det lite andra delar! Görs på BMW i Turko, Finland.. Tror det rörde sej om 12.000 sek för allting..! Men då blir det också den ÄKTA M5 fronten (den utan tvärgående ribba)! Bak blir det som sagt lilla vingen, men inte M5 spoilern.. Tycker det ser skumt ut med bara ett avgasrör! ;) TripleA: Nya dimljus (runda), modifiera luftflödet till bromsarna, diverse ombyggander.. Ska kanske nämnas att den förra spoilern fick sej en känga i sammband med misslyckat tvättförsök.. Och eftersom bilen är orig. BMW, och spoilern orig. M så behövdes det lite modifiering.. Men det får väl killarna på BMW fixa! :D Tigerr |
|
Jag vill ha e39 M5 fronten på min e34 touring... Tror det skulle se brutalt ut... men det blir lite jobb om man ska få det att passa. M fronten från e39 är nog den vackraste bil detaljen någonsin tillverkad. - H U M A N R A G E - Länk |
|
| strunta i vingen bara , det ser bara "plottrigt" ut bilen blir mycket mer cleen och läcker utan | |
Tigerr |
pettan: har du sett den lilla vingen? Det är mer som en liten list.. Syns nästan inte alls! :) Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.