AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
469

CD till E46

Hej, har en importerad 318 -99. Den som beställde den ny i Tyskland ville ha ganska mycket tillbehör, men var tydligen inte lika intresserad av musik, för det sitter vanlig bandare i den.
Har hört att en ny CD spelare ska vara grymt dyr (har inte kollat själv). Är det nån som vet nypris, eller var man kan få tag på en begagnad.
www.bmwspecilisten.dk har nya singel cd.
sen florerar de ofta begagnade cd här på börsen med jämna mellanrum.

Bmw har stjärnan under huven.
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
En vanlig business-CD till din bil kostar 6 315 kr hos BMW.
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Och den bandare du har går lös på 5 305 så den är inte billig den heller. Hittar du nån som ska installera en cd-växlare så kanske du kan lägga en slant emellan och byta.
Jag bytte bort min enkel-CD till en 318-99 mot en bandare till samma bil plus 500 kr, och jag tror att vi båda var hyfsat nöjda med den affären, eller vad säger du Alen?
An
558
Anders.B
F31 320d Xdrive M-sport - 19
Honda HR-V -99
Hej!
Jag hade samma problem, men jag sökte på bildelsbasen och hittade en enkel cd som suttit i en krockad bil. Dom tog även min bandare i inbyte och jag gav ca 2800 inkl. frakt. Att byta var enkelt.
Anders
MJ
86
MJ
328i Touring -13
Vill också (helst) ha CD men det viktigaste är cd-växlarstyrning.
Nu har jag bandare utan styrning och måste ta in ljudet i radion via en FM-sändare på växlaren. Blir inte världens bästa kvalitét. Antar dock att jag måste byta växlare också isåfall (har Sony nu)?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.