|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en importerad 318 -99. Den som beställde den ny i Tyskland ville ha ganska mycket tillbehör, men var tydligen inte lika intresserad av musik, för det sitter vanlig bandare i den. Har hört att en ny CD spelare ska vara grymt dyr (har inte kollat själv). Är det nån som vet nypris, eller var man kan få tag på en begagnad. | |
|
www.bmwspecilisten.dk har nya singel cd. sen florerar de ofta begagnade cd här på börsen med jämna mellanrum. Bmw har stjärnan under huven. |
|
| En vanlig business-CD till din bil kostar 6 315 kr hos BMW. | |
|
Och den bandare du har går lös på 5 305 så den är inte billig den heller. Hittar du nån som ska installera en cd-växlare så kanske du kan lägga en slant emellan och byta. Jag bytte bort min enkel-CD till en 318-99 mot en bandare till samma bil plus 500 kr, och jag tror att vi båda var hyfsat nöjda med den affären, eller vad säger du Alen? |
|
|
Hej! Jag hade samma problem, men jag sökte på bildelsbasen och hittade en enkel cd som suttit i en krockad bil. Dom tog även min bandare i inbyte och jag gav ca 2800 inkl. frakt. Att byta var enkelt. Anders |
|
|
Vill också (helst) ha CD men det viktigaste är cd-växlarstyrning. Nu har jag bandare utan styrning och måste ta in ljudet i radion via en FM-sändare på växlaren. Blir inte världens bästa kvalitét. Antar dock att jag måste byta växlare också isåfall (har Sony nu)? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.