|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Funderar på om det skulle vara möjligt att ta isär ett KKK K27 aggregat och få ihop det igen? Om man markerar hur hjulen sitter så borde ev. balanseringsproblem undvikas, eller? | |
|
Tjena! Jag gjorde det ingreppet på ett garret t3 agg!! Mina lager var slut å den spottade ut olja så fan!! Plockade ner det märkte upp allt å svarvade nya lager av lagerbrons! Satte ihop allt å startade!! Ingen rök å allt verkade perfekt!! började varva lite å det gick fint!! Började kör på lågt laddtryck å det funkade tills jag vred upp trycket till 0.3bar sen skar den!! mvh Tobias Åkesson |
|
|
//M.. Varför inte köpa en lager satts till det aktuella agregatet? Så håller det att ladda med också! Och man får med nya Tätnings ringar och packningar!! Kostar knappt 1000 spänn för en renoverings satts till ett t3 Länk |
|
|
Jo men det kom jag på efter!! 700kr kostar en sats på gik!! Men veckan efter köpte jag en lika dan för 700kr endast 2år gammal!! så den söndriga ligger i garaget fortfarande!! Funderar på att köpa en sats´!! mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.