|
|
|
|---|---|
|
hallå eller! håller på ett fixa med 528:an ska in med ett bättre sprut nu å nytt grövre grenrör. sicktar mot 300+!! vill då byta från atomat till manuel! kan jag ha samma klump? kan jag ta en låda från en e34? passar ok å skivor bult-on från e34? vill även ha en ny inredning till 528:an så om ni har en super nice sådan så hör av er!! ska även gangster lacka bilen i sidenmatt-svart någon som vat en bra lack kille! mvh johan | |
|
Tjena! Jag har en 528 -84 skabbig inredning!!! Men manuell låda Kammen är dålig, annars torr motor, inge oljeläckage! Du kan få den för en Tusing! Ring eller maila om du är intresserad! 070-4807689 /Daniel |
|
|
Ok och skivor passar från e34 samtliga modeller (bakre och främre), fram från e31, e32 e38 mfl. Sök tidigare inlägg på forumet för info. Lådan från e34 passar. Klumpen kan du köra vidare med...om du söker på forumet så hittar du info om dvs utväxlingar, bla från 528i, 535i mfl Dock hade jag dumpat den lilla klumpen och kört med samma som sitter i e28 535i mfl MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.