|
|
|
|---|---|
|
Hej Nu har besiktningen varit i farten igen!!! Jag måste byta ett lampglas fram på höger lykta. Nån som vet om man kan göra det eller om man måste byta hela insatsen? //Simon | |
|
Glas och reflektor sitter ihop mycket väl, så byt hela insatsen! Och är glaset srpucket så är oftast reflektorn rostig. Jag betalade 100 kr för en hel insats i (nästan) nyskivk på skroten! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| Ny kostar väl om jag inte har helt fel ca 500:- och det kan det ju vara värt med den förbättringen i ljus som det vanligen ger.. | |
rsarits |
En ny halvljusinsats kostar c:a 350:- beroende på vart du handlar, det är inte så dyrt |
rsarits |
En ny halvljusinsats kostar c:a 350:- beroende på vart du handlar, det är inte så dyrt Micke |
|
Går att hitta en lykta på skroten som är i mycket bra skick. Bytte min ena lampa på min tidigare 528i. Kostade också 100 kr på skroten... Jag skulle iaf inte köpt en sprillans ny. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Köper man bara en så blir skillnaden mot den andra sidan så stor att det inte ser bra ut..dvs du köper antingen nya på bägge sidor eller en begagnad enbart då på höger sidan... Mvh Janne. |
|
|
Det låter bra, får nog bli en begagnad. Man får tacka för alla bra inlägg! //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.