|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Inte för att jag delar Patrik Ulff:s tilltag, men kan berätta att den sträkan han beskriver är ca 2mil. Erikslund-Hälla 1,5mil motorväg 90/110. Hälla-Max 300m öppen 70väg med parkering ensa sidan och åker andra. Max-branthovdag 70väg med åker ena sidan, industri område andra. Branthovdag-österleden industriområde. Branthovdagatan-OBS/COOP är stans stora ringled, enkelfilig bred 70väg. Att sen tro att man kan ha kontroll över en bilen i hastigheter över 100 i stan för att man är en bra förare är bara bevis för okunskap. Jag har kört över 100 000mil (minst hälften i stadstrafik), gått flera förar kurser, kört rally/racing (med mycket låga ambitioner). Men jag har lärt mej vad ett stort ego och okunskap kan leda till. Som tur är utan allvarliga konsekvenser. Men vist jag kör fortfarande nästan jämt för fort men jag väljer tillfället efter tid & omständigheterna. "Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan" |
|
| Patriks ulff:s tilltag förstör bara för oss andra BMW Ägare, visar på dålig mognad (tyvärr gjorde så ibland i tidig ålder) men vill han ha ett race så rätt plats och rätt tid så ska jag åka åttor runt honom. | |
Pulse |
Blir lite fundersam...... |
| I´ve got a need for speed.. | |
Tojne |
Min gamla ix från 87 gjorde 240 knyck med en 272graders Dr.schrick kam och chip frn MN samt glapp i vänster spindelled Tävlade med en porse från Väästerås.. det gick inge bra han växlade ner framför mig i 230 och passerade 311 som snabbast. v hade en diskution senare längre fram vid ett fik. Farligt? tja.. men kul!.. // Tojne |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.