AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
558

750i -88

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Vad tycker ni om den här 750:in. Den har bl.a M-speglar:

Länk

Är det någon som tycker att den är för dyr?

//Schnitzer
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

17000mil tror jag inte mycket på så här på direkten....

Mvh Janne.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Varför inte? Har du tittat på den? Den ser ju ut att vara väldigt fräsch i mina ögon.

//Schnitzer
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Den verkar ju vara mycket påkostad och i fint skick, men priset är för högt för en -88, hur bra den än är.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Väldigt påkostad och fräsch, i alla fall vad man ser och läser om den. Det ända som jag tycker drar ner värdet lite är att de har byggt in 6x9 högtalare istället för BMW Original Sound system. Bra lack och mycket utrustning.

Jag skulle i alla fall inte brytt mig miltalet så mycket då jag vet att jag kan ha en fin och välvårdad 750.

//Schnitzer
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Har inte varit och sett den live s.a.s,men en 750i från 88 brukar normalt sett ha rullat mera..
Men naturligtvis så kan den vara en av ett väldigt fåtal som stått mest stilla i garaget..

Ser annars fin ut måste jag oxå tillägga.

Mvh Janne.
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
den ser ju bra ut...men även den sämsta bilen kan se bra ut på bild...men den verkar ju seriös förutom då m speglarna...men 68000:-...dream on...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Förmodligen är hatthyllan fördärvad om man bygger en 6*9 högtalare bak. Jag har personligen mycket svårt för den typen av "klåparmässiga stereoförbättringar." Men för övrigt verkar ju bilen vara kanonfin.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Schnitzer!
Kan mycket väl stämma med miltalet.Har själv en -89 som stått avställd på vintrarna dom senaste 7 åren.Priset kan väl diskuteras,men om bilen är toppfin så kan det ju diskuteras.Vet själv folk som köpt väldigt billiga 750-or och sen lagt ner åtskilliga tiotusentals kronor på dom.Är det vettigare än att köpa en pärla direkt?????
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Kan oxå tillägga att M-speglar på en 750 INTE ser bra ut enl. mitt sätt att se...men som sagt så i övrigt ser den ok ut..

Men att sen diskutera ett antal bilder är kanske inte så seriöst,omöjligt att säga någonting om bilen på ett rättvist sätt..

Ingen som varit o kikat på den?

Mvh Janne
Visa användare
225
zaharald
750iaL -92
520i -89
För dyrt för en 88á, och för mycket styling som enligt min smak är att förstöra bilen, speglar?, stereo-såga-bryta i inredning.

Inte min smak, men kanske nån annans.......

Zaharald
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
HAPPY: Jag håller med dig. Jag vet också folk som har köpt billiga 750i för ca 30.000 kronor och under också. Det är först efter som de förstår att det är en dålig affär när spargrisen är slut. Jag håller med dig, man kan försöka hitta ett bra exemplar som är fint. Annars kan man om man vill kosta på bilen köpa en riktig rishög, men då kommer det att kosta en. Det värst på den bilen är om elektroniken eller motorn börjar krånglar. Då springer många tusenlappar iväg. Men den ska ju inte kosta som en 4-cylindrig bil heller i och för sig.

Jag tycker att M-speglar ser ganska bra ut på E32 om det är annan sportig utrustning. Skulle aldrig sätta på såna på en original 750.

Min farsa har en 750i -88 med garnaterade mil, runt 18.000 har jag för mig. Den ser som ny ut både invändigt och utvändigt. Går perfekt i motorn också.

//Schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag de där stereoinbygget är ju verkligen raggar-stuk, det drar ner värdet en del tycker jag. Jag hade inte velat ha den om den hade de 6x9 högtalarna, men om den hade varit fin i övrigt och att jag hade tyckt om den mm så hade jag säkert kunnat ha gett 60.000 kronor.

//Schnitzer
Ja, när det står 6x9 blir jag också orolig, bara det inte är en sån där raggar-tunad bil i stil med hur många E30 ser ut, uppkapade hatthyllor och feta basar men lite lackskador här och där och allmänt slitage, hoppas verkligen att den inte ser ut så, på bilderna verkar det ok i alla fall.

//Sniffer
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
hejsan!
då jag själv är från tibro och vet vilken bilen är, så kan jag säga att den ser helt ok ut på utsidan, har dock inte sett den inuti..

mvh: mr_majzoo, BMW 750iL -90
diamantsvart_bmw
kan inte 7-serien men förbaskat snygg färg, 6*9?? näää tråkigt att sabba hyllan för det, låter ju ändå skit

Länk
spapzbilsnazarn
hallå schnitzer o andra, en 750 ska vara: lang,orginal(ev stereo fälgar) ren o rak.(va bara tvungen att lägga ut texten)!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.