|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja gärna! Tänkte låna brorsan digitalkamera som man fota still och filma med,det är ju lätt å ladda direkt till datorn då, så kan ju jag skicka de till dig. Ska bara få i min 2,5L i min 320 först. "E30 FOREVER" |
|
|
min email om el. när du får lite snuttar. sa77@chello.se Vore kanon kul. Ha de! "E30 FOREVER" |
|
|
En oseriös film på min förra E30...Har bättre material på min nuvarande... Länk |
|
| Jo föressten...Har ni material som ni vill ha redigerat så kan jag redigera det åt er. Använder Pinnacle studio 8 ! | |
|
Hehe, nu när jag plockat ner min bil o fixat till den vet jag inte om jag vågar göra såna filmer.. men.. får väl ta och köra lite "destruction derby" under våren här.. så man inte hamnar i en situation utan nåt att greja med.. kan ju börja om med renoveringen ;) lite burns etc.. lite rödljus race o sånt ska nog gå att ordna lätt *s* I'll be back.. ;) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
HAHA d här låter tok kul! jag å en polare kan filma lite nästa helg! vad vill ni se för nåt? förslag? ni som bor i sthlm kan ju va me om ni vill |
|
| jimbooo : Lite seriösa bredsladdar och en jävla massa rök! Kanske lite fyrhjulslyft om det går att ordna? ;) | |
| haha 4hjuls lyft skippar vi nog =P men bresladdar å 4hjuls ställ kommer d bli, vi har en hel flygbana tillgodo | |
|
Vi håller på att filma som fan och klippa för fullt här! --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Har precis köpt digetalvideokamera och ska ut på roadtrip till häljen, då ska de filmas hej vilt! | |
|
k1mzo <- redigera i adobe premier om du har möjlighet till det! Mycket bra program om man jobbar med PC. Sen skulle jag rekomender att filma i 4:3(vanlig bild) ist för 16:9(widescreen) om du är osäker. 4:3 funkar överallt medans 16:9 blir utdraget på vanlig tv om du inte gör om 16:9 till 4:3-letterbox, alltså med svartalister uppe och nere. |
|
| aa lätt, å hacksjön | |
|
Jag har en film på min E30 325 som bränner lite däck. Någon som kan lägga upp den? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
Jessie |
En helskön ide. Jag och några E30 polare kan nog ordna lite roliga filmer med min bil och två E30 M3:or, en blir troligen turbokonventerad. Men det blir inte förens i vår då bilarna kommer ut ur garaget. mvh |
|
Jag har en väldigt odramatisk film på min E30:a i konbanan på Action Meet på Mantorp förra året. Skicka ett mail om det kan vara av intresse. Bra kvalitet är det i alla fall. |
|
|
Kolla länker på min signatur... På sidan finns ett filmarkiv med grymma filmer. häftig BMW-sida: Länk |
|
|
Blev det nåt eller? --- Min E30: Länk Länk /Chrille |
|
|
Tja alla! Ifall ni behöver utrymmer till era filmer och en webserver som hostar dem är jag villig att ställa upp. Servern är självklart uppe dygnet runt. Maila mig på: bjorn@brunnen.se så kommer vi överens om något. Vore bra om alla filmer kunde hamna under ett gemensamt konto. --- 316, inte för att man måste, utan för att man vill! =D |
|
|
Jag har slängt ihop en liten film.. lite av min kärra syns åtminstone! :) Nu ska jag snart få ihop en "riktig" film.. se denna som en liten "test" ;) Filmklipp: Länk --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
| Får väl ta och filma touringen nån dag då det är fint väder... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.