AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.699

Någon som vill göra E30 film?

Sida 1 av 3
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jag vet att det är många som gillar E30 här på forumet och då kom jag på en kul liten grej:

Är det ingen som sitter inne på en massa film klipp osv. på e30 och kan klipppa ihop det till en enda lång film....

Och så kanske man skulle kunna sätta upp en ftp så kan alla skicka sina e30 film till den som vill ta på sig jobbet med att klippa ihop det... Skulle vara rätt häftigt med en E30 the Movie eller vad säger ni?

Jag fick ett mail förrut med denna....

Länk så kan det kanske stå en bildtext; E30Touring_[divx502].avi , Film, 43Mb (högerklicka på bilden och "spara mål som..", (DivX 502 codec krävs (Länk den minsta versionen rekomenderas))

_____
Micke
Länk
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Den är ett bra bidrag till filmen tackar Micke... Finns det ingen som om kan lägga upp en ftp som vi kan ladda till?

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
He he.... vadå bränna däck :)

Visa användare
130
Eber
325i -87
Eftersom sommaren snart är här så antar jag att många e30-förare härifrån ska ut och härja. Så grabbar, filma när ni är ute och kör! Jag tycker det är en skitbra idé att vi på denna sidan lägger ihop gemensamt kul material som nån finurlig person sedan kan klippa ihop och kanske lägga till lite cool musik.

Filmkameror brukar man alltid kunna låna av en kompis osv. så det borde ju inte vara så svårt.

Häftigt sen om vi lyckas sammanställa massa filmklipp alltifrån 325ix på snövägar till bmwandreas o gänget som kör på strippen. Borde ju bli en skitcool film som man kan säkert kan sprida på sidor som Zon.bil.se eller vad sidan nu heter. Har inte vi på bmwpower en filmsida också?

Jäkligt kul idé iaf! Och räkna med att min 325a ska få lite "konstruktiv" tid framför kameran framöver ;)
Tja!

Ni kan ladda upp era filmer på min ftp om ni vill...

ftp://www.hannus.net/bmwpower/

Inloggningsnamn: bmwpower
lösenord: supersprint

Lägg upp filmerna i "up-load" katalogen så för jag över dem till den andra katalogen som finns där jag lägger: bilder, ljud, filmer etc. Det finns lite material som man kan hämta om man vill... Lycka till och hoppas det funkar bra...

Mvh Tobias
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Gött Tobias....

Krizzly
Är det någon som är intresserad av att få sina filmer redigerade så, kan ni ta kontakt med mig.

Har ett film företag, som jag driver, med några kompisar, & vi redigerar film & filmar.

Håller själv på att göra
en E 30 film, på sidan om
så de är bara att höra av er om ni är intresserade!!

Krizzly@spray.se
så kan ni ju kolla våran hemsida oxå.
www.kirunafilm.com

BMW ÄR INGEN BIL! DE ÄR ETT UNDERVERK!!!!
Jo,är en mkt bra idé!!
har själv gjort en bmw film förut,kan nog bidra me lite film och ja får in de på datan igen
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
ok..... kan inte nån styra upp detta.... min datir är lite seg för redigering.... krizzly please doo..... förresten sidan funkar inte???

Krizzly
Nää jag har upptäckt att sidan inte fungerar. Vårat webhotell hade tydligen nå problem med nå grejjer så den kommer mest troligt inte att fungera förren efter helgen.

Nog kan jag ta tag i det.
Men frågan är hur många är intresserad av det igentligen??

Men alla som vill vara med och ge ett bi drag till en E30!!!
film kan höra av sig till mig...så kommer vi överens om hur vi ska göra...

Pa
100
Pakkanen
325i -88 Royalblå
Ska se om man kan filma lite skoj till sommaren/våren =)
Onekligen en bra idé deejaywasp.
fr
161
fredd
528i(3,5)-85/86
verkligen en utmärkt idé!

____
o/____\o
(OO=00=OO)
(#)¤==¤(#)

ji
200
jimmyn
325 E30
323 E30
Jag har 2.26GB med BMW filmer på datorn, mycke E30...

BMWCS #4675
Länk
Krizzly
De verkar inte bli något av de här.. eller?

kan man inte ta denna idé tillsammans me E30-klubb idén då??
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Tobias jag har ett najs ljud som jag samplade från min förra 325:a,,låter grymt skönt,kan ladda upp den till din ftp om du vill!

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
He he..... Blev det nåt med detta???
Visa användare
150
sa77
320i -89
Hallå jag undrar om det blev någon E30 film
har en som jag älskar, den kanske skulle göra sig bra på film!

"E30 FOREVER"
Kan skicka lite snuttar sen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.