|
|
|
|---|---|
snide |
tjena någon som har bytt/vet hur man byter de kromade listerna runt rutorna på e30. jag såg lite bilder på en shadowline och det är ju bra mycket snyggare med svarta lister är krom. |
snide |
inte för att tjata, men vet någon om det finns att köpa nya sådana? shadowline alltså. |
|
Tejpa listerna i stället ser nästan exakt lika bra ut som orginal om man gör det ordentligt och det är int lika jobbigt som att byta listerna. Sök inlägg det finns massor med svar/tillvägagångsätt på denna fråga. mvh ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
snide |
menar du allvar? låter lite volvoraggare över det... men men. ska väl kolla efter i alla fall. |
ant |
kolla med bmw. eller kanske bildelsimporten Länk ========== Länk |
|
Jag lackade med matt-svart sprayfärg, men gå lös med ett fint sandpapper innan så färgen fäster bra. Lite jobbigt att maskera bara... |
|
snide |
jkl. blev det bra då? är det inte lätt att det släpper? |
|
varför ha svarta lister?krom är ju helrätt på en såpass "gammal" bil??till vardags ser man massor av nya biler som har kromade lister!bara en liten filosofi :)! /MVH Michael |
|
|
snide: Ja, det blev bra. Rugga upp ytan bara så färgen fäster de bra! De håller väl inte i all evighet men nåra år ska de väl hålla.. |
|
| "så färgen fäster de bra" ??? kortis i pallet elle.... så fäster färgen bra, ska de ju va | |
snide |
jkl: :-) jag förstod ändå. ibland har man lite bråttom... tack för det tipset. hade inte ens kommit på tanken att man kunde spraya dem. på nåt sätt låter det som om det är det enklaste... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.