|
|
|
|---|---|
|
Tjena , jag undrar om styrenheterna från en 93a 750 passar en -88 ?? knappas va? har över en uppsättning styrenheter och dom är ju bra att ha om dom passar, annars säljer jag dom ju.. vad är dom värda ungefär? 2st 0 261 200 998 1st 0 205 000 015 1st 0 265 106 023 | |
|
Menar du såna databoxar eller? Jag vet inte om jag fattat rätt, men en som jag känner gav 4000 kronor för ett par boxar till 750i, tror att de skulle passa årsmodell -90. Då var det av en bekannt till honom som han fick pruta lite av. På 06/90 och uppåt så ska det vara annan motronic. Har för mig att det ska finnas värden för de som var före 06/90 på 1,3 (varför vet jag inte) och de som kom efter på 1,7. //Schnitzer |
|
|
jepp det är data boxarna, motronic boxarna,eml,abs |
|
| asså nu blev jag lite förvirrad, bosch numren på två av boxarna är exakt likadana (0261200998), men på den ena är det stansat DME i plåten och på den andra MOTRONIC.. är dom likadana eller skiljer det något? | |
| ingen som vet? | |
|
Finns det inte 2 stycken databoxar som är för varje motorhalva. Sedan någon box för DME där man kan ta bort toppfartspärren med ett chip. Kan man inte flytta de två boxarna som styr varsin motorhalva till vilken sida som helst. Om man kan det så borde du väl ha svaret. Detta vet jag inte mycket om så säker är jag inte. Fråga på BMW för att vara på säkra sidan. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.