|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vart man kan köpa slitzade el borrade skivor till m3? seastream | |
Grusse |
Bildelsimporten säljer slitsade Taroxskivor till M3 E36 |
|
Tjenare. Om du har tur så har Mekonomen fått in slitsade Bremboskivor nu. Det fanns inte i somras, men var på G enligt dem. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Har hört att mekonomen bara tar in brembos budget skivor. Dessa finns inte till m3 e36. Finns bara till vanliga bilar. Brembo har givetvis skivor till m3:an fast då är det inte deras budget serie som gäller. Dessa är också så enormt mycket dyrare. Brembo(mekonomen) kostar runt 800:- //xpoze. |
|
|
Jag har Bremboskivorna från Mekonomen (800 spänn cirka) på min M3 3.2 och de funkar kanon! Körde Superstage med dom och på Kinnekulle och då kör jag ändå med R-däck o Performance Frictions PF97 belägg! Kostar dessutom en spottstyver att få dom slitsade av Rolle... ( Länk ) Det enda som är special är att hjulbultarna är lite lite långa nu, dvs skivans bell är lite lite tunnare än original. Löstes med vanliga 3mm spacers... /Magnus Thomé ------------------------------- Länk |
|
|
Jag beställde mina skivor från PEAN.sweden , av Per Stacke, stor kompetens, vänligt bemötande och GRYMMA skivor + belägg, Rekomenderas varmt, jag har kört dem på min M3 -98 i snart ett år och är helnöjd !! MVH Philip |
|
|
Philip: Vad kostade dina skivor o belägg? Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Jag hade Tar_Ox skivor och belägg fram på min M3 GT... dom var grymmt bra... Kommer att satsa på Ferodo belägg fram nu... ska kolla om dom är något att ha... _____ |
|
|
Magnus: Jag vart inne på Menonomen och kollade Bremboskivorna förra veckan, de är ju redan slitsade? Iaf. den som stod som "demo" i butiken (såklart inte en M3-skiva men dock). Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
De som jag har är inte slitsade och naturligtvis inte tvådelade med flytande bell som ju originalskivorna har 3.2 Kanske kommit nyare modeller av skivan? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.